Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70770/2013$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Від бароко до постмодернізму
: зб. наук. пр..- Дніпро

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Передмова. - C. 3.
  4. I. Сучасна теоретична рефлексія: тенденції, цілі, можливості

  5. Назарець В. М. Літературно-історична роль послання в трансформації жанрової системи класицизму. - C. 4-8.
  6. Бандровська О. Т. Феномен перехідності у художньому і науковому дискурсах ХХ століття. - C. 8-15.
  7. Филюшкина С. Н. Проблема интертекстуальности в постмодернистском и "традиционном" романах XX века. - C. 15-20.
  8. Власенко Н. І. Моделі жанротворення і матриці текстопородження: взаємовизначення в інтердискурсі роману доби традиціоналізму. - C. 20-31.
  9. Порядна О. О. Динаміка проблеми визначення критеріїв оцінки художнього перекладу (зіставлення перекладознавчих поглядів І. Франка із сучасними концепціями). - C. 32-36.
  10. Воеводина О. А. Смыслообразующая функция эпиграфа в лирическом тексте. - C. 36-39.
  11. Повар М. Г. Особливості моделювання рецептивів вибору та вчинку ліричного героя. - C. 40-44.
  12. Бескровная Е. Н. Методологические аспекты исследования еврейской литературы (на примере творчества Ицика Фефера). - C. 44-52.
  13. Король Л. П. Літературно-філософські аспекти осмислення часу та простору в художньому творі. - C. 52-57.
  14. Анісімова Л. В. Теоретико-методологічні та прагматичні аспекти транзакційної теорії Луїзи М. Розенблатт. - C. 57-64.
  15. Шеремет О. С. Літературно-теоретичні традиції польського репортажу. - C. 64-69.
  16. Бойчук А. Р. Трансгресія дитячої літератури у практику масової культури. - C. 69-76.
  17. Улюра Г. А. Штучність і видовище в прозі Юлії Кісіної (до технік жіночого письма в пострадянській прозі). - C. 76-83.
  18. Бойніцька О. С. Політика написання історії: проблема політичної коректності в англійському історіографічному романі помежів’я ХХ–ХХІ ст.. - C. 83-87.
  19. Титюк А. К. Жіночий детектив: теоретичні та історико-літературні проблеми вивчення. - C. 87-90.
  20. II. Класичний текст у постнекласичну епоху

  21. Привалова Л. П. Глориана и ее рыцари: артуровский миф в поэме Э. Спенсера "Легенда о рыцаре алого креста". - C. 91-103.
  22. Вельчева К. А. Любовь как теологическая добродетель в "Видении о Петре Пахаре" У. Ленгленда. - C. 104-113.
  23. Білоконенко І. С. Ліричний герой у сонетному циклі Е. Спенсера "Amoretti". - C. 113-117.
  24. Філоненко О. Г. Ренесансний магічний проект в англійській драматургії (на прикладі п’єс Крістофера Марло "Трагічна історія доктора Фауста", Вільяма Шекспіра "Буря" та Бена Джонсона "Алхімік"). - C. 117-123.
  25. Родный О. В. Особенности комического в пьесах В. Шекспира 1590-х годов. - C. 123- 127.
  26. Безруков А. В. Деякі стильові домінанти англійської поезії кінця XVI – початку XVIІ століття. - C. 127-130.
  27. Нікітіна Г. Є. Поетика казки та аспекти казковості у творчості Шарля Перро. - C. 130-134.
  28. Ватченко С. А. Поэтика метатекстуальных аллюзий в "Памеле" С. Ричардсона. - C. 134-141.
  29. Пастушенко Л. І. Ігровий компонент моделювання дійсності в "політичному" романі Й. Римера. - C. 141-147.
  30. Максютенко Е. В. "Тристрам Шенди" Л. Стерна: визуально-графические приемы организации текста. - C. 147-156.
  31. Русских И. В. "Портрет художника" в эпоху нарождающегося литературного рынка. У. Л. Гибсон о Т. Дж. Смоллетте. - C. 156-161.
  32. Питюр О. В. Діалог Богородиці та людини у системі координат барокової унійної літератури XVIII століття. - C. 162-165.
  33. Пичугина Т. Е. Фалунская легенда в романтической интерпретации. - C. 166-171.
  34. Матвиенко О. В. "Ode an a Grecian Urn" Дж. Китса: трудности перевода и силовое поле национальной культурной традиции. - C. 171-182.
  35. Буслов М. М. Сучасні перекладацькі інтерпретації поезії Вордсворта "Personal Talk". - C. 182-187.
  36. Ворова Т. П. Особенности взаимоотношений мужских и женских персонажей в повести Н. В. Гоголя "Вий". - C. 187-191.
  37. Гавриленко Є. В. Форми і функції гри в автобіографічній прозі Стендаля. - C. 191-197.
  38. Литовченко Н. А. Проблема вивчення візуального аспекту англійського класичного роману. - C. 197-202.
  39. Майборода Р. В. Своеобразие и художественная функция пролога "Перед занавесом" к роману "Ярмарка Тщеславия" У. М. Теккерея. - C. 202-209.
  40. Salska A. Walt Whitman in his Times (with Henry Wadsworth Longfellow). - C. 209-217.
  41. Фоміна Л. В. Трансформація античного міфу в поемі Х. Д. Барклея "Ендіміон, або юнак, що сумує за Леді-Місяцем". - C. 217-223.
2013
Вип. 17(1)

 
Від бароко до постмодернізму
: зб. наук. пр..- Дніпро

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. I. Модернізм: грані поетики та безмежність практики

  4. Посудиевская О. Р. Драма О. Уайльда "Вера, или Нигилисты": история переводческой интерпретации. - C. 3-8.
  5. Артеха Ю. Ю. Образ поэта в повести Г. Джеймса "Aspern Papers". - C. 8-12.
  6. Гончаренко А. С. Урбаністичний простір Нью-Йорка в категоріях американського образу світу (на матеріалі новелістики О’Генрі). - C. 12-18.
  7. Григоренко О. В. Топос скляного будинку – топографія скляного світу: особливості конструювання простору в романі "Сіра сукня, десять відсотків білого" П. Шеєрбарта. - C. 18-22.
  8. Чернокова Є. С. Айзек Розенберг: лірика пекла. - C. 22-28.
  9. Дорогань И. В. Франсуа Коппе о Марии Башкирцевой: опыт создания литературного портрета с "натуры". - C. 28-35.
  10. Сапегина Л. В. Поэтика игры в романе Комптона Маккензи "Бегство влюблённых". - C. 35-41.
  11. Боренко В. Б. Переосмислення традицій "сімейної хроніки" в романі Роже Мартен дю Ґара "Родина Тібо". - C. 41-46.
  12. Сенчук І. А. Антиномії як смислотворчі концепти лірики Вільяма Б. Єйтса. - C. 46-53.
  13. Степанова А. А. Монтаж как гештальт-идея города-лабиринта в романе Дж. Дос Пассоса "Манхэттен". - C. 53-64.
  14. Мудрак Е. И. Биографические мотивы в романе В. Вулф "Волны". - C. 64-71.
  15. Потоцкая И. Ю. Поэтика и семантика очерка В. Вулф "Три гинеи". - C. 71-74.
  16. Стирнік Н. С. Назви літературних творів в українських перекладах (на матеріалі оповідань Д. Г. Лоуренса). - C. 74-78.
  17. Фіненко Л. Л. Світоглядна дихотомія в повісті А. Камю "Падіння". - C. 78-83.
  18. Кирпита Т. В. Використання символів у філософському романі Дж. Стівенса "Глечик золота". - C. 83-86.
  19. Гольтер І. М. Роман Дж. Д. Селінджера "Над прірвою у житі" в контексті американського літературного мейнстриму ХХ століття. - C. 86-94.
  20. Кравчук О. В. Генеза постапокаліптичної свідомості в ліриці Рози Ауслендер. - C. 94-99.
  21. Левченко О. В. Проблема героя в літературі "пізнього модернізму": "Мерфі" Беккетта як інтертекст роману А. Мердок. - C. 99-105.
  22. II. Постмодернізм: ресурси художнього перетворення

  23. Потницева Т. Н. "Mystery not mastery”: "вторая волна" неовикторианского романа. - C. 106-113.
  24. Калашникова О. Л. Пространство между тремя мирами в романе М. Барбери "Une gourmandise" ("Лакомство"). - C. 113-119.
  25. Мірошниченко Л. Я. Скептицизм Сократа і сучасний англійський роман. - C. 119-126.
  26. Мельник Д. М. "Випадок" Інґеборґ Бахманн – поміж множинною та замовчуваною ідентичністю. - C. 126-132.
  27. Шеин Н. В. "Неоготика" в творчестве Айрис Мердок как проблема литературоведческих исследований. - C. 132-136.
  28. Узлова О. В. Функціонування літературно-теоретичного дискурсу в романах Девіда Лоджа "Академічний обмін", "Світ тісний", "Гарна робота" і "Думає": експліцитний та імпліцитний виміри. - C. 136-142.
  29. Липин Г. В. Восточноcть vs. Ориентализм: у истоков освоения японской культуры в литературе США. - C. 142-147.
  30. Велигина Н. Г. Роман "Англия, Англия" Дж. Барнса: художественная реализация концепта национальной идентичности. - C. 147-153.
  31. Ковальова Я. В. Книжковий світ як мікроконтекст автобіографічної трилогії Е. Канетті. - C. 153-156.
  32. Маркова О. Т. Історіософські мотиви в поемі Ю. Герасименка "Дорошів яр". - C. 156-161.
  33. Должанська Ю. В. Робітнича тема у прозі С. Мушника. - C. 161-168.
  34. Работяга Г. І. Композиційні та світоглядні особливості драматичного конфлікту у п’єсі Б.-М. Кольтеса "Битва негра з собаками". - C. 168-172.
  35. Касьян К. В. Наративна структура циклу "Обабакоак" Б. Ачаги. - C. 172-177.
  36. Литвинюк Л. О. Кохання як благо і трагедія: наслідування кордоцентричних традицій українського красного письменства. - C. 177-183.
  37. Усова А. Ю. Естетичні домінанти драматургії О. Ірванця 90-х рр. ХХ ст.. - C. 183-189.
  38. Іваненко В. А. Естетика хонтології у збірці оповідань А. Л. Кеннеді "Тепер, коли ти повернувся". - C. 189-195.
  39. Бурдастих М. О. Людський і алюдський суб’єкт у неоготиці (на матеріалі романів "Дракула" Б. Стокера й "Урізька готика" Г. Пагутяк). - C. 195-200.
  40. Жодані І. М. "Фонетичні картини" Альберто Зіґеле як синтез літератури та образотворчого мистецтва. - C. 200-207.
  41. ІІІ. Рецензії та огляди

  42. Скуратовская Л. И. Чтение и "не-чтение" текста как определяющие факторы литературоведческого исследования. - C. 208-213.
2013
Вип. 17(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського