Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж25350/2016/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Аркадіа : культуролог. та мистецтвознав. журн..- Одеса- Титул, зміст.
Гелікон
- Баканурский А. Природа постнеклассической театральности: рецензия на монографию Н. Н. Корниенко "Нелинейное театроведение: постнеклассический ландшафт. От Фауста до Протея". - C. 5-7.
Виноградне гроно
- Лошков Ю. Рок-музика в Україні: період відродження. - C. 8-13.
- Sineokij O. From disco history disco personalities (musicological and communications retrospective analysis). - C. 14-18.
- Найдорф М. Почему, собственно, "Крейцерова" соната?. - C. 19-22.
- Бытко О. Специфика драматургии оперы С. Прокофьева "Огненный ангел". - C. 23-27.
- Лугова Т. Різдвяний вертепний театр в евроінтеграційному контексті України. - C. 28-34.
- Билык А., Сазонов С. Проблема двоеверия в культуре, или Не так страшен чёрт как его малюют. - C. 35-39.
- Ткаченко Р. Мультимедийные метаморфозы в современном пространстве музея. - C. 40-43.
- Думасенко С., Татарова І. Мурал-арт у контексті мистецтвознавчої теорії. - C. 44-48.
- Крупеніна Л. Провокативність сучасного образотворчого мистецтва як стратегія його розвитку. - C. 49-53.
- Куліш О. Предметний архетип колеса у сакральному мистецтві Візантії (культурологічний дискурс). - C. 54-58.
- Полєтаєва Г. Історичні аспекти розвитку української анімації. - C. 59-62.
- Кривоцюк Л., Єпур А., Жихарєва Д. Анімація в туризмі в контексті "Одеського міфу". - C. 63-67.
- Брайченко С. Непопулярні жіночі особові імена мешканців Одещини. - C. 68-71.
- Краснокутський Г. Прикол як засіб конструювання художніх форм комунікації з соціокультурною реальністю. - C. 72-76.
- Мацышина И. Наказание за перевернутое изображение. - C. 77-81.
- Бабицкая М. Политеизм и гипотеза палеоконтакта. - C. 82-86.
- Овчаренко Т. Коллекционирование музыкальных артефактов: колокола и колокольчики. - C. 87-93.
- Доброер Н. Код культуры как система: постановка проблемы. - C. 94-96.
- Березинская Е. Историческая роль процесса аккультурации в образовании нового культурного синтеза. - C. 97-102.
- Гуляєва О. Взаємодія традиції та новаторства у художньому процесі. - C. 103-106.
- Мельник С. Про специфіку соціокультурної комунікації. - C. 107-111.
- Якубовська М. Компетентнісний підхід до мовно-риторичної підготовки сучасного фахівця з документознавства та інформаційної діяльності. - C. 112-118.
- Чепелюк О., Чорностан А. Декоративні ефекти в одязі та аксесуарах з повсті. - C. 119-122.
- Артеменко М., Комендант І. Принципи відображення культурно-територіальних особливостей у костюмі. - C. 123-128.
- Цыганов Н. Проект "Коралловые острова" как система дизайна на основе принципов пермакультуры. - C. 129-132.
- Якимчук О., Кучерук О. Формування концепції аналізу текстильних декоративних фактур у жіночному одязі. - C. 133-138.
- Гладких А. Специфика работы педагога в классе ансамбля. - C. 139-144.
- Лагода О. Дизайн одежды в контексте социального проектирования. - C. 145-152.
- Шевчук І., Палагіна О., Гребень В. Інформаційно-комунікативні технології як вектори оновлення мистецько-творчого навчального процесу. - C. 153-159.
- Коляда-Березовська Т. Культура-інформація-освіта: партнерство вишів та бібліотечно-інформаційних центрів. - C. 160-164.
- Панькевич О., Василенко О. Формування культури мовлення майбутніх документознавців під час фахової підготовки у ВНЗ. - C. 165-169.
- Аверіна С. Теорія та практика вивчення міжкультурної комунікації студентами-документознавцями. - C. 170-173.
- Бугаева В. Методика развития креативного мышления режиссеров эстрады и массовых праздников. - C. 174-177.
- Воскобойнікова Ю. Функціональна структура церковного хору. - C. 178-184.
- Глотова І., Чудак С. Феномен синтезу мистецтв у збірці поезій Олега Гончаренка "Катрени оголошених картин (навіяне живописом Івана Марчука)". - C. 185-190.
| 2016 | | № 1 (46)
|
|
|
|