Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:Філол./2012/30<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
.- Кам'янець-Подільський. Філологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абабина Н. В. Поэтика И. А. Бунина в аспекте теории переходности. - C. 3-7.
  4. Абрамович С. Д. Чеховская поэтика как преображение реальности (Рассказ "На подводе"). - C. 7-11.
  5. Акопьянц Н. М. Поэтика женских образов в романе А. И. Солженицына "Раковый корпус". - C. 11-14.
  6. Бажанова Е. А. Своеобразие построения финалов в романах Д. Г. Лоуренса "Сыновья и любовники", "Влюбленные женщины" и "Любовник леди Чаттерли". - C. 15-19.
  7. Бежан О. А. Жанрова варіативність літератури про Голокост (на матеріалі прози В. Гроссмана, В. Стайрона, А. Кузнєцова). - C. 19-24.
  8. Белый А. А. Два ореха в одной скорлупе. - C. 25-30.
  9. Бітківська Г. В. Поетика п’єси Г. М. Енценсбергера "Геть Гете!": до питання впливу масмедіа на літературні жанри. - C. 31-34.
  10. Боговін О. В. Поняття "модель", "традиційна модель" та "вторинна моделююча система" як засоби інтерпретації художнього тексту. - C. 34-38.
  11. Бойніцька О. С. Історіографічний versus історичний: жанрові відмінності двох типів роману в англійській літературі. - C. 39-42.
  12. Варик Л. О. Концепт "мороз" в произведениях В. Г. Короленко. - C. 42-46.
  13. Волковинський О. С. Алітераційні епітети в ранній ліриці В. Кобилянського. - C. 47-51.
  14. Волощук М. Б. Эпитеты в сюжетно-композиционной системе народного рассказа Л. Толстого "Чем люди живы". - C. 51-54.
  15. Гавловська Т. А. Мотивний діапазон роману Теодора Фонтане "Еффі Бріст". - C. 55-59.
  16. Гайдук С. Є. Символічні сенси та функції образу тигра у творчості Вільяма Блейка. - C. 59-63.
  17. Гільдебрант К. Й. Особливості створення словесно-психологічного портрету у творах "сердитих молодих людей". - C. 64-67.
  18. Горенок Г. Ю., Вишнівський Р. Й. Польські та українські Гамлети кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 67-72.
  19. Горох Г. В. Робота з комунікативно-стилістичними вправами на заняттях зі стилістики української мови. - C. 72-75.
  20. Гурман Т. Л. Мовна особистість німця у сприйнятті Дж. К. Джерома. - C. 75-78.
  21. Гурська Д. В. Лінгвістичне осмислення номінатем "життя" і "смерть" у Біблії та в художній літературі. - C. 78-81.
  22. Девдюк І. В., Кучера А. М. Концепція героя і дійсності у творчості А. Камю (на матеріалі повісті "Сторонній" та роману "Чума"). - C. 81-84.
  23. Дербенёва Л. В. Парная дихотомия системы персонажей романа Ф. М. Достоевского "Братья Карамазовы". - C. 85-90.
  24. Діяконович І. М. Speech and an individual. - C. 90-92.
  25. Долга Н. М. Англійська неоромантична новела в контексті теорії перехідності (Р. Л. Стівенсон, Р. Кіплінг, Дж. Конрад). - C. 93-97.
  26. Єременко О. В. Дихотомія духовного і побутового як поетикальний прийом творення образу Києва (на матеріалі повісті І. С. Нечуя-Левицького "Хмари"). - C. 97-100.
  27. Єсипенко Н. Г. Лінгвокогнітивні аспекти гендерного відтворення концепту в тексті. - C. 100-104.
  28. Запорожченко Ю. О. Игра в "магический реализм" в современной немецкоязычной прозе (Д. Кельман "Измеряя мир"). - C. 105-109.
  29. Иванюк Б. П. Диалог и поэтические жанры. - C. 110-113.
  30. Ивасишена Т. В. Традиции и новаторство архитектоники пятиактных пьес Л. Андреева. - C. 114-118.
  31. Казимір В. О. Значення когнітивного підходу в дослідженні метафори. - C. 118-121.
  32. Калашникова А. В. Ієрогліф як основа художньої структури віршів Лі Цинчжао: проблеми перекладу. - C. 122-127.
  33. Калашникова О. Л. Литературный код романа Ф. Бегбедера "Au secours pardon" ("Идеаль"). - C. 128-132.
  34. Кеба А. В. Художественный мир Андрея Платонова: пространство и текст. - C. 133-136.
  35. Кеба Т. В. Идея циклического развития художественных эпох в эстетической теории и творчестве Оскара Уайльда. - C. 136-140.
  36. Книш О. В. Надмірність як засіб організації постмодерністського тексту. - C. 140-143.
  37. Коршунова С. И. Русская критика 70-х годов ХІХ века о реализме: рефлексия и практика. - C. 143-147.
  38. Костенко Г. М. Міжкультурні зв’язки з російською класикою у романі Дж. Конрада "Очима Заходу". - C. 147-151.
  39. Костецька Л. О., Чернявська Л. В. Поетика паліндрома в романі С. Бондаренка "От я вся – я свято, або Віхола лохів". - C. 151-155.
  40. Котенко Ю. В. Концепт "смерть" в поэтическом творчестве Николая Минского. - C. 156-160.
  41. Котович А. І. Пять лет прозы у поэта Мандельштама. - C. 160-163.
  42. Крючкова О. Р. Власне "Я" Г. Нормінтона у романі "Корабель дурнів" (автопортрет автора в "маскарадному дійстві" роману). - C. 164-166.
  43. Кушка Б. Г. Традиция "школы гармонической точности" в поэзии А. Сопровского. - C. 166-170.
  44. Куянцева О. О. Своеобразие женской характерологии прозы А. Я. Панаевой. - C. 171-174.
  45. Кшевецький В. С. Особливості поетики класичних метрів у поезії Сидора Твердохліба. - C. 175-179.
  46. Лавриненко Е. С. Образы рая и анти-рая как репрезентаты концепции мира в зрелой лирике В. Ф. Ходасевича. - C. 179-182.
  47. Лаврова А. А. Оскар Уайльд и категории суфийской философии, символики и поэтики. - C. 183-187.
  48. Литвинюк О. М. Актуальні проблеми трансформації традиційного матеріалу у літературному контексті ХХ століття. - C. 188-191.
  49. Матковська М. В. Способи реалізації інтенції боротьби за владу в англомовному політичному дискурсі. - C. 192-195.
  50. Мацапура В. И. Приём остранения в произведениях Гоголя: функции использования и способы выражения. - C. 195-199.
  51. Мацапура Л. В. Категория сверхъестественного в готической прозе: теоретический аспект. - C. 200-203.
  52. Миколайчук А. І. Мотиви екзистенційності людського буття в творчості В. Фолкнера. - C. 203-206.
  53. Михед Т. В. Жанрові трансформації вестерну в оповіданні Енні Пру "Горбата гора". - C. 206-211.
  54. Мітроусова Т. В. Символіка художнього простору в романі Дж. Джойса "Улісс". - C. 211-214.
  55. Насмінчук Г. Й. "Диво" П. Загребельного і "Хресна проща" Романа Іваничука у вимірах екзистенції нації: порівняльно-генетичне зіставлення. - C. 214-219.
  56. Насмінчук І. А. Автобіографізм і сповідальність як вияв філософії екзистенціалізму у творах Марії Матіос. - C. 219-225.
  57. Нечволод А. Ю. Своеобразие художественного времени в книге Надежды Тэффи "Воспоминания". - C. 225-229.
  58. Остапенко И. В. Пейзажный дискурс и картина мира в лирике. - C. 229-234.
  59. Перинець К. Ю. Художня природа московського простору в романі Ю. Андруховича "Московіада". - C. 234-238.
  60. Петрова Т. М. Афіксальна деривація іменників давньоанглійської мови. - C. 238-241.
  61. Поддубко Ю. В. Лирический цикл А. Кушнера "Римский узор". - C. 241-244.
  62. Почапська-Красуцька О. І. Феномен національної самоідентифікації у публіцистичному мисленні Юрія Винничука (за матеріалами політичних коментарів у газеті "PostПоступ"). - C. 244-248.
  63. Решетюк Т. П. Архетип странника-скитальца в рассказах А. П. Чехова конца 1880- нач.1890-х годов. - C. 248-251.
  64. Романець В. М. Жанрове новаторство та категорія трагічного в прозі В. Гюго ("Знедолені", "Собор Паризької Богоматері"). - C. 251-254.
  65. Савкова Л. С., Ковальчук Л. В. Художественная биография в контексте жанровых модификаций биографической прозы. - C. 255-259.
  66. Салтанова І. М. Деякі структурні ознаки творчої манери Ремарка. - C. 259-263.
  67. Сасаяма Х. Образ "радужный поток" и монистическая мысль в сочинениях В. О. Пелевина. - C. 263-269.
  68. Сафарова З. "Портрет" и "Картина" в системе пространственной поэтики Генри Джеймса. - C. 269-272.
  69. Свідер І. А. Особливості емотивної комунікації в оповіданні Мєрі Фланнері О’Коннор "Одкровення". - C. 272-275.
  70. Семелюк Р. М. Жанрові особливості оповідань збірки Дж. Джойса "Дублінці". - C. 275-278.
  71. Силаев А. С. "Большое видится на расстояньи…" (К 85-летию выхода статьи Н. И. Бухарина "Злые заметки"). - C. 279-283.
  72. Силантьева В. И. Рильке и Цветаева в контексте европейского модерна (литература и живопись). - C. 283-289.
  73. Синявська Л. І. Гротескна умовність візії світу у трагікомедії Я. Мамонтова "Батальйон мертвих". - C. 289-293.
  74. Ситник А. П. X-phemisms and intentionality. - C. 294-297.
  75. Ситник Н. В. The language behind Tolkien’s mythology. - C. 297-300.
  76. Сімаковська А. С. Особливості поетики хронотопу в оповіданнях Ред’ярда Кіплінга "Місто страшної ночі" та "Саіс міс Йол". - C. 300-303.
  77. Скуртул Г. С. Перформатив в еволюції жанрів (за сучасною літературою еміграційного дискурсу). - C. 303-308.
  78. Сосніна Т. В. Способи відтворення квазіреалій у перекладі роману Дж. Оруела "1984". - C. 308-312.
  79. Титянин К. А. О принципах реализма в статьях "Википедии". - C. 312-316.
  80. Федірко С. М. Англійські назви осіб у лексичній системі української мови. - C. 316-321.
  81. Федорів М. І. Взаємодія денотативного та сигніфікативного значень у семантичній структурі похідних іменників (на матеріалі німецьких та українських іменників з латинськими суфіксами на позначення осіб). - C. 321-324.
  82. Fedulenkova T. N. English verbal phraseological units of biblical origin: frequent structural models. - C. 324-327.
  83. Федуленкова Т. Н., Марычева Е. П. Виды семантического переноса в германской фразеологии: общее и специфическое (на материале соматических и глагольных ФЕ английского, немецкого и шведского языков). - C. 328-331.
  84. Фоміна Г. В. Новий погляд на образ міфологічної Пандори у літературі ХХ століття (на матеріалі п’єси П. Хакса). - C. 331-335.
  85. Фрасинюк Н. І. Типологія концептів як одиниць когнітивної лінгвістики та лінгвокультурології. - C. 335-338.
  86. Харьковская Л. А. Творческое наследие В. Ф. Ходасевича в литературно-критическом осмыслении. Часть 1. - C. 338-342.
  87. Харюк І. Р. Базові концепти християнства у романах Д. Брауна. - C. 343-345.
  88. Хохель Д. Ю. Складні епітети в романі Г. Пагутяк "Слуга з Добромиля" та книзі С. Кларк "Містер Норрелл". - C. 346-350.
  89. Чайковська О. В. Специфіка деталі в романах В. С. Моема. - C. 350-353.
  90. Чікарькова М. Ю. "Житіє св. Кипріяна": ідея, образність, структура. - C. 354-357.
  91. Шаповал О. Г. Роман В. Ґолдінґа "Злодюжка Мартін": особливості проблематики і поетики. - C. 357-360.
  92. Шлапак И. М. Имплицитный семантический потенциал антропоэтонимов в межкультурном коммуникативном пространстве. - C. 360-364.
  93. Шулык П. Л. "Материнское имаго" Цруйи Шалев (тема материнства в романе Цруйи Шалев "Я танцевала, я стояла"). - C. 364-369.
  94. Юдін О. А. Авторська інтенція та інститут авторства в автокоментарі Данте ("Нове життя", "Бенкет"). - C. 369-374.
  95. Яковлева Н. М. Фокалізаційний принцип організації розповіді у романах Дж. Конрада. - C. 374-378.
  96. Яковлєва О. В. Категорія імені/безіменності у художньому тексті (на матеріалі оригінальних творів сучасних англійських письменників). - C. 379-384.
  97. Кеба О. В. Російський роман першої третини ХХ ст. у сучасному науковому дискурсі (Рецензія на монографію Кушнірової Т. В. Романні обрії російської літератури першої третини ХХ століття. – Полтава: Видавець Шевченко Р. В., 2012. – 348 с.). - C. 385-386.
  98. Відомості про авторів. - C. 387-391.
  99. Вихідні дані.
2012
Вип. 30

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського