Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69219:Слов.Філол./2010/506-508<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Чернівецького національного університету : зб. наук. пр..- Чернівці. Слов'янська філологія- Титул.
- Зміст.
- Скаб М. Основні напрями дослідження взаємодії української мови і сфери сакрального: здобутки та перспективи. - C. 3-10.
- Ковальчук Д. Богословський зміст мови як засобу вираження сакральних понять. - C. 11-16.
- Гуйванюк Н. Синтаксис релігійних повчань. - C. 17-27.
- Українець Л. Конотаційний потенціал фонетичних одиниць українського перекладу молитви Господа. - C. 28-31.
- Журавльова О. Реалізація інтерпретаційного потенціалу релігійного дискурсу в процесі перекладу. - C. 32-40.
- Бичкова Т. Специфіка рефлексації звукосполучень *or, *ol, *er, *el між приголосними в рукописних апокрифічних збірниках XVII – XVIII ст.. - C. 41-46.
- Шабат-Савка С. Комунікативна інтенція у молитовному дискурсі: синтаксичні засоби реалізації та експлікації. - C. 47-54.
- Гуцуляк Т., Головач Н. Особливості використання образних засобів у текстах українського та румунського перекладів Псалтиря: до постановки питання. - C. 55-61.
- Кульбабська О. Комунікативно-прагматичні функції парентез у текстах повчань святих Отців-подвижників. - C. 62-68.
- Єршова О. Маркери процесу упущення у тексті Нового Заповіту. - C. 69-72.
- Тарасюк Т. Структурно-семантична організація перифраз релігійного тексту (на матеріалі сучасного церковного послання). - C. 73-78.
- Висоцька Т. Функціонування сурядних сполучників в конфесійному письменстві української мови XVI–XVII ст.. - C. 79-89.
- Вітрук Н. Стилістичні параметри використання односкладних речень репрезентації та апеляції у біблійних текстах. - C. 90-96.
- Гаврилащук О. Лексико-семантичне вираження образу святого у сакральному тексті (на матеріалі молитов). - C. 97-104.
- Тома Н. Сакральна лексика у мовосвіті Петра Могили. - C. 105-109.
- Новікова Т. Опозиція повноголосся / неповноголосся в сучасній українській мові (семантико-функціональний аспект). - C. 110-120.
- Слухай Н. Сугестія сакральних текстів в історично зумовлених формах її існування. - C. 121-129.
- Савченко Л. Інтерпретація сакральних мікроетноконцептів різдвяно-новорічного комплексу обрядодій та їх відображення у фразеологізмах і пареміях. - C. 130-136.
- Іовхімчук Н. Символіка номінацій земля і вода в українській народній пісні. - C. 137-142.
- Данілова А. Словотвірне гніздо з вершиною хрест у процесі історичного розвитку української мови. - C. 143-151.
- Штанденко У. Релігійна лексика в Актах (протоколах) Полтавського міського уряду кінця XVII – початку XVIII століть. - C. 152-154.
- Ніка О. Модус Святого Письма у полемічному дискурсі кінця ХVІ – початку ХVІІ ст.. - C. 155-160.
- Перепелиця С. Риси української мови в епіграфії ХV – ХVІІІ століть (на матеріалі написів з Буковини). - C. 161-172.
- Баран Г. Розвиток жанру української християнської віршованої молитви ХІХ ст.. - C. 173-178.
- Скопненко О., Цимбалюк-Скопненко Т. Використання елементів конфесійного стилю в художніх перекладах Миколи Лукаша (етюд до проблеми). - C. 179-184.
- Курганова О. Лексична і граматична репрезентація образу молитовного адресанта в текстах української літургійної молитви ХVII ст.. - C. 185-190.
- Шаркань В. Запровадження української сакральної мови в шкільництво підросійської України на початку 60-х років ХІХ ст.. - C. 191-199.
- Жанна Колоїз Ж. Біблійна репрезентація військової лексики на означення зброї. - C. 200-206.
- Бабич Н. Чому "рьци слово тврьдо”, або Про фразеологізовані контексти лексем ректи, слово і твердо та їх семантичні модифікації. - C. 207-213.
- Богдан С. Cвяте Письмо і релігійна лексика в епістолярних текстах Лесі Українки: Бог і Божий. - C. 214-223.
- Ковтун А. Функціонування сакральної лексики в художньому мовленні ХХ ст. як вимір рівня духовності епохи. - C. 224-229.
- Стецик М., Яким М. "Усе святе, усе неповториме…" (штрихи до проблеми лінгвопоетичного вияву сакруму в творчості Ліни Костенко). - C. 230-241.
- Ворона І. Структурна синонімія в українській церковно-релігійній термінології. - C. 242-246.
- Стрілець І. Засоби номінації ієрарха в міжмовних контактах (на матеріалі листів російських греко-католиків до українського митрополита Андрея Шептицького). - C. 247-253.
- Лукаш Г. Конотонімія сакрального світу. - C. 254-259.
- Колесник Н. Специфіка семантики фольклорної власної назви з погляду збереження в ній давніх смислів. - C. 260-266.
- Осташ Л. Церковні імена в Реєстрі Війська Запорозького 1649 р.. - C. 267-275.
- Тимошик Г. Особливості транскодування біблієантропонімів новозавітного тексту (на матеріалі новочасних перекладів Святого Письма українською мовою). - C. 276-282.
- Браїлко Ю. Розмежування конфесійних онімів і апелятивів. - C. 283-287.
- Сніжко Н., Сніжко М. Сучасна лексикографія і мовна концептуалізація світу. - C. 288-292.
- Ципердюк О. Вивчення релігійного стилю сучасної української літературної мови: методичний аспект. - C. 293-302.
- Процик І. Релігійна лексика в підручниках із української мови як чужої. - C. 303-307.
- Мацюк З. Сакральна лексика як об’єкт вивчення в курсі української мови як іноземної. - C. 308-311.
- Вихідні дані.
| 2010 | | Вип. 506-508
|
|
|
|