Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2012/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв
: зб. наук. пр..- Харків
Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дизайн, дизайн-освіта

  4. Бейлах О. Дослідження теоретичних основ історії дизайну. Основні процеси становлення професійної діяльності дизайнерів. - C. 4-8.
  5. Веретенник Д. М., Жуков І. О. Зображувані образи у вітчизняних ювелірних прикрасах. - C. 9-11.
  6. Глушич А. О. Художні концепції міського середовища у творчому доробку сенежської студії художнього проектування. - C. 12-16.
  7. Зуб П. М. Тенденции возникновения и развитие адаптивного веб-дизайна. - C. 17 -19.
  8. Косенко О. І. Особливості проведення структурного аналізу художньої системи "колекція”. - C. 20-22.
  9. Кузнецова І. О., Лукашенко А. В. Елементи композиції у дизайні штучного освітлення інтер’єрів офісних приміщень. - C. 23-26.
  10. Лясковська О. О. Самоподібні літерні поєднання: дослідження фрактальних амбіграм. - C. 27-30.
  11. Олешко І. П. Особливості концептуальних рішень у інноваційній рекламі. - C. 31-34.
  12. Тихонюк О. В. Технологічні особливості сучасної української витинаки. - C. 35-40.
  13. Чугай Н. М., Литовченко В. В. Використання біомеханічних принципів формоутворення при проектуванні спеціальних транспортних засобів. - C. 41-48.
  14. Яковець І. О. Бренд-культура в музейній сфері: особливості розвитку. - C. 49-53.
  15. Образотворче мистецтво

  16. Алфьорова З. І. Оновлення методологічних засад в осмисленні сучасних процесуальних візуальних художніх форм. - C. 54-57.
  17. Гамалія К. М. Прадавня цивілізація долини інду: становлення, розквіт та загибель. - C. 58-62.
  18. Кравченко О. Я. Портрети галицької шляхти в малярстві XVII – XVIII ст. зі збірок музеїв Львова. - C. 63-68.
  19. Одрехівський В. В. Монументалізм в сучасній скульптурі на прикладі творів Аніша Капура. - C. 69-74.
  20. Одробінський Ю. В. Концепція образотворення гербів та емблем Миколаївщини XIX – початку XXI ст. як модель сучасного графічного схематизму 75-81.
  21. Росляков С. Н. Три скульптурных шедевра эпохи энеолита – ранней бронзы из Крыма. - C. 82-86.
  22. Соколюк Л. Д. І все-таки він був універсалом. - C. 87-89.
  23. Ярова В. С. До питання атрибуції естампів Федора Надєждіна з колекції Харківського художнього музею. - C. 90-93.
  24. Музично-театральне мистецтво

  25. Бобанич Ю. М. Сучасні міжнародні естрадні фестивалі та конкурси на Рівненщині: тенденції та перспективи розвитку. - C. 94-97.
  26. Бескорса В. М., Лосев О. С. Світоглядні особливості давніх слов’ян: успадк ування та модернізація традицій. - C. 98-100.
  27. Бучма О. Є. Ритміка Еміля Жак а-Далькроза у практиці психофізичного тренінгу для акторів-лялькарів. - C. 101-104.
  28. Голуб А. В. Специфіка поєднання сценічних обєктів різних типів у межах однієї вистави сучасного театру анімації як характерна тенденція доби постмодернізму(стаття 2). - C. 105-108.
  29. Жданько А. Н. Поэтика оперных произведений Н. А. Римского-Корсакова в свете проблемы художественного синтеза. - C. 109-113.
  30. Каблова Т. Б. Музикознавча інтерпретація терміну композиція (до питання щодо принципів композиції). - C. 114-116.
  31. Качмарчик В. П. Коническая флейта Т. Бёма в Англии и США. - C. 117-120.
  32. Киценко Т. С. Интонационно-ладовые и тонально-гармонические особенности в "Украинском каприччио" В. С. Губаренко. - C. 121-123 .
  33. Коновалова І. Ю. Коммуникативная ситуация "Автор – традиция" в украинской хоровой музыке ХХ – ХХІ вв. (к проблеме неофольклоризма). - C. 124-127.
  34. Ларин Е. Н. Основные направления и развитие теоретической мысли в области дирижирования в XX веке. - C. 128-131.
  35. Муединов Д. Труба как концертно-солирующий инструмент. - C. 132-134.
  36. Плаксіна О. Ф. Структура музичних здібностей. Рівні здібностей. Компенсації і заміни в комплексі музичних здібностей. - C. 135-138.
  37. Пронина Н. В. "Караманов и Пушкин". "Фонтан любви", оперетта по мотивам поэмы А.С.Пушкина (продолжение). - C. 139-141.
  38. Северинова М. Ю. Поиски универсальных моделей в гуманитаристике ХХ века: к проблеме феномена "архетип". - C. 142-146.
  39. Сейтмеметова Э. А. Некоторые вопросы техники репетирования будущего дирижера-хормейстера. - C. 147-148.
  40. Селяметова У. С. Суфийские традиции в формировании музык ально-поэтических жанров мевлюд и иляхи. - C. 149-151.
  41. Станіславська К. І. Паратеатральні форми сучасної культури. - C. 152-154.
  42. Старко В. Г. Фагот у творчій спадщині А.Вівальді. - C. 155-158.
  43. Тарасова О. А. Тенденции "визуальной драматургии" в исполнительском стиле Ланг Ланга. - C. 159-162.
  44. Уманець О. Фауст чи Мефістофель? (до питання особливостей інтерпретації образів фаустіани в романі "Фальшивий Фауст" Маргера Зариня). - C. 163-168.
  45. Червонюк В. Из опыта педагогической деятельности народного артиста СССР Е.И. Червонюка. - C. 169-171.
2012
№ 11
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського