Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2012/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв
: зб. наук. пр..- Харків
Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дизайн, дизайн-освіта

  4. Гурдіна В. В. Класифікація способів трансформації українського традиційного вбрання в дизайні сценічного костюма. - C. 4-7.
  5. Єременко І. І. Екологічні орієнтації дизайну костюма. - C. 8-11.
  6. Єфімова М. П. Виникнення та етапи формування дитячої книги. - C. 12-14.
  7. Зуб П. М. Культура гри в Інтернет просторі. - C. 15-16.
  8. Канєвський М. Є. Композиційні особливості побудови садових ландшафтів. - C. 17-21.
  9. Кісіль М. В. Фактурне формоутворення в текстилі: актуальні напрямки та тенденції використання в дизайні одягу. - C. 22-24.
  10. Литвинюк Л. К. До питання про дефініції у графічному дизайні: зміст поняття "візуальний стиль". - C. 25-27.
  11. Маренич Н. А. Соотношение ролей автора и зрителя в интерактивном мире компьютерной игры. - C. 28-31.
  12. Мартиненко Н. М. Особливості впливу Д. Г.Дерла на становлення індустріального дизайну в контексті розвитку художньо-промислової освіти Великобританії 1900-1930 років. - C. 32-36.
  13. Миргородська Н. В., Лагода О. М. Еволюція ілюстрації моди як засобу трансляції спеціальної інформації. - C. 37-40.
  14. Тютюнник І. С. Особливості виробництва друкованих тканин Київського шовкового комбінату. - C. 41-45.
  15. Яковець І. О. Музейна експозиція як специфічна інформаційно-художня структура. - C. 46-50.
  16. Образотворче мистецтво

  17. Береговська Х. Святослав Гординський і Париж (1927-1931рр.): до проблеми впливів західно-європейських тенденцій на творче самовизначення мистця. - C. 51-54.
  18. Будяк В. В. Прояв гламуру в роботах художників ХІХ – ХХ століття. - C. 55-57.
  19. Голуб І. М. Особливості кольору та форми у рекламних плакатах львівських графіків 1900-1930-х рр.. - C. 58-60.
  20. Дерев’янко А. Ю. Творчий шлях сергія васильківського в наукових дослідженнях. - C. 61-64.
  21. Евтушенко С. В. Частный "генеалогический” аспект русско-украинских художественных связей. - C. 65-72.
  22. Коваленко Н. П. І. Гончар та його мистецько-етнографічний альбом "Україна й Українці". - C. 73-76.
  23. Котляр Е. Р. Роль традиционного шрифта в пластической композиции художников "Культур-Лиги". - C. 77-82.
  24. Лакатош С. А. Мистецькі традиції ливарства на Закарпатті ХIХ – початку ХХ ст. Творчий доробок Валентайна Віллашека та Андраша Шоссела. - C. 83-85.
  25. Лоїк Л. Г. Графіті. Вид мистецтва чи хуліганство?. - C. 86-88.
  26. Ницын Д. О., Ковалев Ю. Н. Реконструкция аппарата центрального проецирования в полиптихе Святого Антония кисти Пьеро Делла Франческа. - C. 89-95.
  27. Павельчук І. А. Досвід постімпресіоністичного експерименту в практиці Т. Яблонської (1960–1970). - C. 96-101.
  28. Павлова Т. В. Василь Єрмілов і проблема українського конструктивізму. - C. 102-105.
  29. Пономаренко М. В. Художественно-стилистические особенности в живописи портретных произведений Анатолия Петрицкого. - C. 106-108.
  30. Постельга Н. Є. Роль портретних начерків при створенні художнього образу (на прикладі творчих робіт С. Беседіна, О. Довженка, А. Петрицького та З. Толкачева). - C. 109-111.
  31. Руденко О. В. Ян Болоз Антоневич: на сторожі польського формізму. - C. 112-115.
  32. Хао Сяо Хуа. Древнейшие источники китайского портрета: образ человека в живописи ІІІ в. до н.э. – ІІІ в. н.э.. - C. 116-119.
  33. Чень Л. Я. Вівтарі костелу Успіння Богородиці в Бучачі. - C. 120-123.
  34. Чурсін О. В. Авангардні пошуки у сучасному пленерному живописі України. - C. 124-131.
  35. Шандренко О. М. Виявлення сутності моди як комунікативного явища культури. - C. 132-135.
  36. Музично-театральне мистецтво

  37. Безбородько О. А. Основные направления вербально-музыкальной компаративистики. - C. 136-140.
  38. Болдирєв В. Виконавська інтерпретація як засіб формування вокальної компетентності майбутніх співаків (на матеріалі романсів С. В. Рахманінова). - C. 141-146.
  39. Воскобойникова Ю. В. Типы интерпретации поэзии А. Блока в вокально-хоровом творчестве современных авторов. - C. 147-151.
  40. Генкін А. О. Піанізм як мистецтво гри на фортепіано у працях науковців і музикантів-педагогів. - C. 152-155.
  41. Корнєв А. Ю. "Жіночий світ” доби Хмельниччини в українській пісенній епіці. - C. 156-158.
  42. Куприяненко Э. Б. Некоторые аспекты и тенденции камерно-инструментального искусства. - C. 159-162.
  43. Мамбетова Г. Р. Полифонические приёмы и современная техника письма в "Квартете для двух скрипок, альта и виолончели" (памяти Бекира Чобан-заде) Мерзие Халитовой. - C. 163-169.
  44. Пронина Н. В. "Караманов и Пушкин". "Фонтан любви", оперетта по мотивам поэмы А. С. Пушкина. - C. 170-173.
2012
№ 8
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського