Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72465/2010/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка
: зб. наук. пр..- Львів
Collection of scientific articles of the M. V. Lysenko National music academy of Lviv

    Камерно-інструментальний ансамбль: історія, теорія, практика. Серія: Виконавське мистецтво. Кн. І

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від редколегії. - C. 3.
  4. Польська І. Камерний ансамбль: феноменологія жанру. - C. 4-14.
  5. Чернова І. Рефлексія у сучасному камерно-інструментальному виконавстві. - C. 14-22.
  6. Рішко Н., Рішко А. Соціологічний аспект камерної музики. - C. 22-30.
  7. Зима Л. Числова семантика в художньому просторі фортепіанного квінтету. - C. 30-38.
  8. Соколовський Ю. Особливості орнаментики в квартетних творах композиторів XVIII–XIX століття (на прикладі розшифровки форшлагів). - C. 38-47.
  9. Карпяк А. Міфологічні сюжети в ансамблевих флейтових творах. - C. 47-61.
  10. Савицька Н. Скрипкова соната К. Дебюссі : між буттям і небуттям. - C. 61-69.
  11. Карапінка М. Камерно-ансамблева альтова соната у творчості французьких композиторів першої половини ХХ сторіччя. - C. 70-77.
  12. Мисько-Пасічник Р. Камерно-інструментальна музика Василя Барвінського : на перетині композиторської творчості та музичної критики. - C. 77-86.
  13. Молчко У. Дві рецензії Меланії Нижанківської на концертне життя Львова початку 30-х років ХХ сторіччя. - C. 86-95.
  14. Курило Г. Додекафонія та серіалізм у камерній музиці Валентина Сильвестрова і Леоніда Грабовського. - C. 96-105.
  15. Діміняца О. Риси постмодерної естетики в образній концепції "ТанГОпаку” Юрія Ланюка. - C. 105-111.
  16. Довгань П. Українська камерно-інструментальна сюїта ХХ століття : досвід типології жанру. - C. 111-121.
  17. Зінків І. Камерно-інструментальні ансамблі Миколи Лисенка. - C. 122-128.
  18. Павлишин С. Камерно-інструментальна творчість Стефанії Туркевич. - C. 129-135.
  19. Жук Г. Значення камерної творчості Василя Барвінського у становленні і розвитку української музики. - C. 136-142.
  20. Сивохіп В. Струнний квартет Зиновія Лиська як втілення творчих засад львівських композиторів – представників "празької школи” першої третини ХХ ст.. - C. 142-154.
  21. Герега М. Ансамблева віолончельна соната в Україні : cпецифіка становлення жанру. - C. 154-161.
  22. Менцінський Т. Віолончельна соната Юрія Іщенка в аспекті еволюції стилю. - C. 162-171.
  23. Шестеренко І. Жанрова амплітуда камерно-інструментальної творчості Віталія Кирейка. - C. 171-181.
  24. Слюсар Т. Камерно-ансамблева соната середини ХХ століття у творчості представників польської гілки галицької музичної культури А. Солтиса і Т. Маєрського. - C. 181-190.
  25. Пославський А. Ранні квартети Антона Веберна : еволюція жанру та композиторського стилю. - C. 190-200.
  26. Когут О. Естетико-стильові особливості циклу "Kammermusik” П.Гіндеміта. - C. 201-208.
  27. Пірієв О. Сонати для віолончелі та фортепіано Макса Регера як дзеркало стильової еволюції композитора. - C. 208-218.
  28. Ткачик М. Камерно-інструментальна творчість Юзефа Ельснера – початковий етап розвитку жанру у Львові. - C. 218-231.
  29. Асталош Г. Стильові особливості фортепіанної партії Квартету для скрипки, альта, віолончелі та фортепіано М. Колесси. - C. 232-240.
  30. Андрієвська В. Ранні камерно-інструментальні ансамблі Віктора Камінського. - C. 240-246.
  31. Колісник О. Гра тембрів у Камерній симфонії № 1 Євгена Станковича. - C. 246-258.
  32. Корчинський Ю. Специфіка трактування тембру духових інструментів у Партиті № 7 Мирослава Скорика. - C. 258-263.
  33. Гумен О. Юрій Іщенко. Квінтет для арфи, двох скрипок, альта та віолончелі. - C. 263-271.
  34. Станько А. "Малеріана” як продовження традиції транскрипцій. - C. 271-275.
  35. Острих О. "Реквієм-Квартет” Євгена Петриченка як приклад сучасного українського камерно-інструментального твору. - C. 276-281.
  36. Школьнікова А. Камерно-інструментальна творчість одеських композиторів у контексті імпровізації (К. Майденберг, А. Тихоплав). - C. 281-293.
  37. Ху Пінь. Творчість Тан Дуна : між східною традицією та західним авангардом (Перший струнний квартет). - C. 294-302.
  38. Гумецька М. Становлення камерно-інструментальних жанрів у творчості композиторів Канади другої половини ХХ століття. - C. 302-312.
  39. Шуп’яна Т. Кафедра камерного ансамблю та струнного квартету : минуле і сучасність. - C. 313-320.
  40. Зубко Н. Камерно-інструментальне музикування у Львові 1896–1898 рр. на прикладі концертних сезонів Галицького музичного товариства. - C. 321-327.
  41. Грабовська О. Музично-виконавська діяльність ансамблів Львова кінця ХХ – початку ХХІ століття як актуальна площина реалізації провідних тенденцій розвитку музичного життя (камерний аспект). - C. 328-336.
  42. Мілодан Т. Традиції Ф. Блюменфельда та Г. Нейгауза в практиці викладання камерного ансамблю у Львові. - C. 336-345.
  43. Ляхіна Т. Фантазія Франца Шуберта С - dur для скрипки та фортепіано : особливості тематизму та композиційної структури (виконавське осмислення твору). - C. 345-357.
  44. Юзюк З. Про розвиток навичок ансамблевого музикування на матеріалі педагогічних творів українських композиторів ХХ ст. на уроці фортепіано. - C. 357-366.
  45. Старко В. Специфіка роботи педагога духового камерного ансамблю. - C. 367-372.
  46. Пасічняк Л. Ансамблеве виконавство на народних інструментах у контексті академічного камерного музичного мистецтва. - C. 372-381.
  47. Сидоренко В. Категорія камерності в сучасній музиці (на прикладі українського академічного гітарного мистецтва). - C. 381-390.
  48. Микитка А. Львівський камерний оркестр : школа камерної виконавської майстерності. - C. 391-403.
  49. Дика Н. Львівський струнний квартет : феномен цілісності концертно-презентативних та освітньо-дидактичних аспектів. - C. 404-413.
  50. Мариняко Н. Творчий портрет Віктора Косенка в інтер’єрі української культури 20 - 30-х років ХХ ст.. - C. 413-420.
  51. Маківничук Ю. Львівський композитор та педагог Мар’ян Сіньо – укладач колекції фортепіанно-ансамблевої літератури (з матеріалів бібліотеки Львівської національної музичної академії імені М. В. Лисенка). - C. 421-426.
  52. Канчалаба-Швайковська С. Творчий портрет Алойзи Слядека в контексті музичної камерної культури Львова кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 426-432.
  53. Мізюк О. Камерне музикування в творчому житті віолончеліста Емануеля Фойєрмана. - C. 432-442.
  54. Захарчук О. Постать Яреми Якубяка в творчому житті Львівського камерного оркестру "Академія”. - C. 442-449.
  55. Відомості про авторів. - C. 450-453.
  56. From the Board. - C. 454.
2010
Вип. 24
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського