Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72465/2013/27<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка
: зб. наук. пр..- Львів
Collection of scientific articles of the M. V. Lysenko National music academy of Lviv

    Виконавське мистецтво

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Жишкович М., Харандюк Н. Від редакторів-упорядників. - C. 5.
  4. Льоос Г. Прометей у музиці. - C. 6-20.
  5. Шьонгальс У. Множинність сучасних інтерпретацій пісні "Ich grolle nicht" з циклу Р Шумана "Любов поета". - C. 21-25.
  6. Кияновська Л. Антон Коціпінський: репрезентант польської культури в українській музиці. - C. 26-37.
  7. Логойда М. Еволюція композиторського письма у вокальній ліриці галицьких композиторів другої половини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 38-52.
  8. Кушплер І. Вокальний цикл Юрія Ланюка на вірші Маркіяна Шашкевича "До милої" (спроба теоретичного та виконавського аналізу). - C. 53-61.
  9. Гоблик О. Інтерпретація тексту молитви "Ave Maria" в українській вокальній музиці. - C. 61-70.
  10. Ван Сі Рівні прояву інтертекстуального семіозу в вокальному циклі "Три вірші старовинних китайських поетів VІІІ століття" Б. Лятошинського. - C. 70-81.
  11. Асталош Г. Виразові можливості фортепіано у вокальному циклі В Сильвестрова "Тихі пісні". - C. 81-90.
  12. Мазепа Т. Камерно-вокальне виконавство у "Галицькому музичному товаристві" (1838–1913 рр.). - C. 91-101.
  13. Мазепа Л. Камерно-вокальний репертуар у класі професора Валерія Висоцького. - C. 101-113.
  14. Божко Л. Солоспіви Миколи Лисенка: деякі виконавські аспекти. - C. 113-120.
  15. Процев’ят М. Значення творчості М. Лисенка для концертної і педагогічної діяльності Одарки Бандрівської. - C. 120-125.
  16. Царук С. Втілення засад вокальної школи Олександра Мишуги у педагогічній діяльності Марії Донець-Тессейр. - C. 125-142.
  17. Комаревич І. Камерно-вокальний репертуар Соломії Крушельницької в культурному контексті свого часу. - C. 143-148.
  18. Жишкович М. Камерний репертуар у концертній діяльності українських галицьких співачок першої половини ХХ століття. - C. 149-161.
  19. Римар Р. Забута українська Примадонна – Лідія Липковська. - C. 161-167.
  20. Садовський В. Камерно-вокальна творчість Павла Кармалюка та засади індивідуальної інтерпретації. - C. 167-176.
  21. Калин Р. Камерне виконавство львівських співаків на концертних сценах Москви другої половини ХХ століття. - C. 177-184.
  22. Самотос М. Концертно-камерне вокальне виконавство в аспекті теоретичного обґрунтування. - C. 184-197.
  23. Харандюк Н. Діалогізм вокально-фортепіанної фактури та його виконавське втілення. - C. 198-207.
  24. Колубаєв О. Засади формування української естрадно-пісенної традиції в Галичині. - C. 208-218.
2013
Вип. 27
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського