Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72465/2013/31<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка
: зб. наук. пр..- Львів
Collection of scientific articles of the M. V. Lysenko National music academy of Lviv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пилатюк І. Від головного редактора. - C. 6 .
  4. Від редколегії. - C. 7.
  5. Павлишин С. Еволюція камерного ансамблю. - C. 8-11.
  6. Кияновська Л. Камерність в індивідуальних трансформаціях творчості Віктора Камінського. - C. 11-19.
  7. Польська І. Камерно-ансамблеве мистецтво України: шляхи теоретичного осягнення. - C. 19-30.
  8. Савицька Н. Камерні маргіналії пізніх романтиків. - C. 30-38.
  9. Чернова І. Інтенціональність у камерно-інструментальному виконавстві. - C. 39-45.
  10. Пилип’юк В. Камерні рефлексії музичного фотомистецтва: естетичний аспект. - C. 46-54.
  11. Повзун Л. Ансамблевий інструменталізм як сукупна якість художнього вираження. - C. 54-62.
  12. Карпяк А. Ансамблева природа витвору Теобальда Бьома. - C. 63-68.
  13. Сун Жуй Лун Камерно-концертне життя Харбіну у 1920–1930-х роках. - C. 68-75.
  14. Драган А. Українсько-швейцарська співпраця у галузі камерноінструментального мистецтва. - C. 75-83.
  15. Карапінка М. Альтова соната початку ХІХ століття: шляхи становлення романтичної образності та стилістики. - C. 84-91.
  16. Петренко І. Фортепіанний квартет ор. 6 Луї Фердинанда Прусського як джерело романтичних тенденцій. - C. 91-102.
  17. Гуркова О. Неоромантичні тенденції у камерно-інструментальній творчості І. Карабиця (на прикладі "Ліричних сцен" для скрипки і фортепіано). - C. 102-109.
  18. Діміняца О. Камерно-інструментальна творчість Ю. Іщенка крізь призму тенденцій гротесковості. - C. 110-117.
  19. Чубак А. Камерно-інструментальна творчість Юзефа Коффлера в контексті еволюції індивідуального стилю. - C. 118-126.
  20. Колісник О. Тема Чорнобиля у камерно-інструментальній творчості Є. Станковича. - C. 126-134.
  21. Харитонова Д. Символічний вимір сонати № 2 для скрипки та фортепіано М. Скорика. - C. 134-141.
  22. Щербакова О. Поетично-філософські образи "Ранкової музики" Ю. Іщенка: до питання інтерпретації. - C. 142-149.
  23. Пилатюк Н. Скрипкова транскрипція у сфері камерного музикування (проблеми методології аналізу). - C. 150-160.
  24. Кравченко А. Камерно-інструментальні твори Віктора Косенка в рецепції салонного музикування. - C. 161-168.
  25. Юзюк З. Музика Мирослава Скорика для фортепіанного дуету. - C. 169-176.
  26. Пришляк А. Структурні моделі кларнетових тріо в традиції європейської камералістики: фортепіанні тріо з участю кларнету в ХХ ст.. - C. 176-186.
  27. Токач Ю. До питання інтерпретації сонати для скрипки і фортепіано F-dur op. 57 Антоніна Дворжака. - C. 187-196.
  28. Комар А. Фортепіанні ансамблі з участю труби: історія, розвиток, перспективи. - C. 197-205.
  29. Яковчук Н. "Соната-поема" для альта і фортепіано Олександра Яковчука: деякі питання інтерпретації. - C. 206-212.
  30. Старко В. Фагот у камерно-інструментальному ансамблі ХVII-XIX ст.: питання репертуару. - C. 213-220.
  31. Жук-Вольф Г. Сучасне виконавство на віолі да гамба. - C. 220-226.
  32. Микитка А. Львівський камерний оркестр "Академія" та диригенти. - C. 227-229.
  33. Дика Н. Квартет імені Лисенка. - C. 229-235.
  34. Мазепа Т. "Галицьке Музичне Товариство" у Львові: питання камерно-інструментального виконавства. - C. 236-244.
  35. Мисько-Пасічник Р. Формування творчої особистості Василя Барвінського: камерно-інструментальні ансамблі празького періоду. - C. 244-251.
  36. Самотос-Баєрлє Н. Сторінки біографії Миколи Колесси: камерноінструментальна музика – виконавська практика і компонування (За "Спогадами" М. Колесси). - C. 252-258.
  37. Назар-Шевчук Л. Роль камерно-інструментальної творчості В. Барвінського в процесі становлення та розвитку української камералістики ХХ ст.. - C. 259-268.
  38. Сивохіп В. З історії діяльності "Союзу українських професійних музик у Львові" та концертне життя Львова 1934-1939 рр.. - C. 268-277.
  39. Рогашко А. Лідія Артимів у просторі камерно-інструментальної творчості. - C. 278-285.
  40. Молчко У. Виконавська творчість Іринея Турканика в контексті сучасного камерно-музичного мистецтва Галичини. - C. 285-291.
  41. Канчалаба-Швайковська С. Львівські віолончелісти в міжнародному конкурсно-фестивальному русі. - C. 292-299.
  42. Жмуркевич З. Фортепіанні ансамблі Жана Рукгабера в контексті особливостей історико-культурного соціуму доби бідермаєра в Галичині ХІХ ст.. - C. 300-307.
  43. Терещенко А. Видання, що не залишає байдужим (Про монографію-альбом "Львівський Камерний Оркестр 1959-2012"). - C. 308-311.
  44. Повзун Л. Камерний діалог Національних Академій: Одеса – Львів. - C. 312-315.
  45. Цайтц В. Карпяк А. Я. Концептуальні засади художнього мислення сучасного флейтиста: монографія. - C. 315-326.
  46. Щербакова О. Камерно-інструментальний ансамбль у науковому просторі. - C. 326-329.
  47. Москаленко В. Рецензія на довідник "Мала енциклопедія піаністаконцертмейстера, артиста камерного ансамблю" Т. Молчанової. - C. 330-331.
  48. Самойленко О. Рецензія на навчальний посібник Повзун Людмили Іванівни "Історія камерних інструментально-ансамблевих жанрів", з курсу "Методика викладання камерного ансамблю". - C. 331-333.
  49. Андріянова О. Сучасні тенденції розвитку камерно-ансамблевого музикування (Відгук на навчальний посібник Л. І. Повзун "Історія камерних інструментально-ансамблевих жанрів"). - C. 333-335.
2013
Вип. 31
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського