Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72465/2014/32<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка
: зб. наук. пр..- Львів
Collection of scientific articles of the M. V. Lysenko National music academy of Lviv

    Музикознавчі студії

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Герега М. Поліфонічні композиції українських митців у курсі загального фортепіано. - C. 6-14.
  4. Корнутяк А. Львівські співаки – визначні виконавці партії Ріголетто. - C. 15-24.
  5. Носова Г. Львівська вокальна школа та її вплив на творче становлення провідних солістів львівської опери у другій половині ХХ століття. - C. 24-32.
  6. Бура М. Особистість на сторінках історії Львівського камерного оркестру "Академія" (за матеріалами інтерв’ю з маестро Артуром Микиткою). - C. 33-42.
  7. Данканич Г. Продовження традицій львівської вокальної школи у виконавській діяльності Марії Зубанич. - C. 43-51.
  8. Юрченко О. Міжнародний конкурс піаністів ім. П. І. Чайковського в аспекті представництва української виконавської фортепіанної традиції. - C. 52-62.
  9. Лемех Л. Фортепіанний цикл "Любов" Василя Барвінського в інтерпретації Марії Крушельницької (ліричний модус елементів музичної мови). - C. 62-71.
  10. Сун Яньін Музична освіта в Китайській Народній Республіці в другій половині ХХ ст.. - C. 71-80.
  11. Грабовська О. Основні тенденції хорового виконавства духовної музики у Львові кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 80-88.
  12. Лозан Т. Конги: морфологічні особливості і розвиток виконавства в стилях латин-джазу. - C. 88-98.
  13. Юрченко О. Універсалізм творчої особистості Тараса Барана. - C. 98-109.
  14. Іванюк О. Регіональні осередки фахового викладання фагота в Україні. - C. 110-119.
  15. Саврук С. Театральність і театралізація у музичному виконавстві. - C. 120-134.
  16. Ло Кунь Саксофон в музичній творчості Китаю (на прикладі діяльності Лі Маньлуна). - C. 134-142.
  17. Чорнобай М. Фортепіанне виконавство та освіта осередків української діаспори в історичній проекції. - C. 142-151.
  18. Черевко К. Духовно-хорова творчість композиторів-священиків Західної України другої половини ХІХ – початку ХХ століть. - C. 152-163.
  19. Чубак А. Детермінанти особистісної зрілості Станіслава Людкевича. - C. 164-172.
  20. Куриляк І. До питання генези української опери. драматургічна роль хору в опері С. Гулака-Артемовського "Запорожець за Дунаєм". - C. 173-183.
  21. Нискогуз І. Особливості трактування українського фольклору в ораторії "Барбівська Коляда" Ганни Гаврилець. - C. 183-191.
  22. Почапська М. Невідомий В.Барвінський. Публікації композитора на сторінках львівської радянської преси (1939–1941 рр.): огляд, аналіз, спроба узагальнень. - C. 192-202.
  23. Ельтек І. Новітні прочитання поетичної творчості Івана Франка у львівській композиторській школі кінця ХХ – початку ХХІ століть (на матеріалі творів Мирослава Скорика та Віктора Камінського). - C. 202-212.
  24. Парфенюк Н. Семантичні функції музики у мультиплікаційному серіалі "Лис Микита". - C. 213-225.
  25. Мацюк М. Постать Ярослава Смеречанського в хоровій культурі Тернопільщини. - C. 225-233.
  26. Мазуренко А. Акустичні та психоакустичні дослідження в системі звуковисотного аналізу етномузики. - C. 234-239.
  27. Єськова М. Лист козаків турецькому султану в музичних версіях Р. Гліера та Д. Шостаковича. - C. 240-248.
  28. Стрильчук О. Літургійна семантика у творчості О. Мессіана (на матеріалі "Трьох Маленьких Літургій"). - C. 249-257.
  29. Жарик А. Митець епохи Українського Відродження. - C. 257-265.
  30. Самострокова Н. Концерт № 7 для скрипки з оркестром Ґражини Бацевіч. - C. 265-275.
  31. Карась В. Культурні інститути в системі громадянського суспільства. - C. 276-284.
  32. Кліщ О. Республіка Святого Саду – до питання про першовитоки формування молодіжної субкультури Львова. - C. 285-295.
  33. Марушко А. Явище міжавторського діалогу в оркестровій творчості М. Равеля. - C. 295-305.
  34. Гнатів Н. Техніка ракоходу як один із принципів тематичної організації в інструментальних творах Пауля Гіндеміта. - C. 306-317.
  35. Цзен Тао Вокальна творчість європейських композиторів на підставі перекладу поезії стародавнього Китаю. - C. 317-326.
  36. Ван І Українсько-китайські культурні відносини останнього двадцятиліття як приклад культурно-освітньої співпраці. - C. 326-334.
  37. Паніна С. Суспільні та генетичні фактори формування особистості музиканта (на прикладі родини Драганів). - C. 334-343.
  38. Катрич О. Персоналістський вимір національної культури(на прикладі творчості Маестро Ігоря Пилатюка). - C. 344-347.
  39. Кияновська Л. Сродна праця Ігоря Пилатюка. - C. 348-351.
  40. Соколовський Ю. Три складові феномену педагогіки Ігоря Пилатюка. - C. 352-355.
2014
Вип. 32
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського