Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72465/2015/34<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка
: зб. наук. пр..- Львів
Collection of scientific articles of the M. V. Lysenko National music academy of Lviv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пилатюк І. Від головного редактора. - C. 12.
  4. Pylatyuk I. By editor-in-chief. - C. 13.
  5. Від редколегії. - C. 14.
  6. By editorial board. - C. 15.
  7. Павлишин С. Еволюція камерного ансамблю. - C. 16-18.
  8. Pavlyshyn S. Evolution of the chamber ensemble. - C. 19-20.
  9. Кияновська Л. Камерність в індивідуальних трансформаціях творчості Віктора Камінського. - C. 21-28.
  10. Kyyanovska L. Chamber transformations in individual art of Victor Kaminski. - C. 28-29.
  11. Польська І. Камерно-ансамблеве мистецтво України: шляхи теоретичного осягнення. - C. 29-39.
  12. Polska I. Chamber ensemble art of Ukraine: the ways of musicological investigations. - C. 40-47.
  13. Савицька Н. Камерні маргіналії пізніх романтиків. - C. 48-55.
  14. Savytska N. Chamber marginalia of late Romantics. - C. 56-61.
  15. Чернова І. Інтенціональності у камерно-інструментальному виконавстві. - C. 61-67.
  16. Chernova I. The intentionality in the chamber-instrumental performance art. - C. 67-72.
  17. Пилип’юк В. Камерні рефлексії музичного фотомистецтва: естетичний аспект. - C. 72-79.
  18. Pylypyuk V. Chamber reflections of musical photo art: aesthetic aspect. - C. 80-87.
  19. Повзун Л. Ансамблевий інструменталізм як сукупна якість художнього вираження. - C. 88-86.
  20. Povzun L. Ensemble instrumentalism is as total quality artistic expression. - C. 96-100.
  21. Карпяк А. Ансамблева природа витвору Теобальда Бьома. - C. 100-105.
  22. Karpiak A. Ensemble appointment of T. Boehm’s work. - C. 105-109.
  23. Сун Жуй Лун Камерно-концертне життя Харбіну у 1920–1930-х роках. - C. 110-116.
  24. Song Rui Long Chamber-musical life of Harbin in the first third of the twentieth century in reviews of periodical. - C. 116-120.
  25. Драган А. Українсько-швейцарська співпраця у галузі камерноінструментального мистецтва. - C. 121-128.
  26. Dragan A. Ukrainian-Swiss cooperation in the instrumental art as the field of chamber music. - C. 128-134.
  27. Карапінка М. Альтова соната початку ХІХ століття: шляхи становлення романтичної образності та стилістики. - C. 135-141.
  28. Karapinka M. Viola sonata in the early 19th century: ways of setting the romantic image and style. - C. 142-147.
  29. Петренко І. Фортепіанний квартет ор. 6 Луї Фердинанда Прусського як джерело романтичних тенденцій. - C. 148-157 .
  30. Petrenko I. Piano quartet Op. 6 by Louis Ferdinand Prince Prussian as a source of romantic trends. - C. 158-168.
  31. Гуркова О. Неоромантичні тенденції у камерно-інструментальній творчості І. Карабиця (на прикладі "Ліричних сцен" для скрипки і фортепіано). - C. 168-175.
  32. Hurkova O. Neoromantic trends of Karabyts chamber instrumental works ("Liric Scenes” as example). - C. 175-182.
  33. Діміняца О. Камерно-інструментальна творчість Ю. Іщенка крізь призму тенденцій гротесковості. - C. 182-188.
  34. Diminyatsa O. Tendency of the grotesque, which are shown in Yuri Ishchenko chamber-instrumental oeuvre. - C. 189-194.
  35. Чубак А. Камерно-інструментальна творчість Юзефа Коффлера в контексті еволюції індивідуального стилю. - C. 195-202.
  36. Chubak A. J. Koffler’s chamber-instrumental works in the context of the evolution of individual style. - C. 202-208.
  37. Колісник О. Тема Чорнобиля у камерно-інструментальній творчості Є. Станковича. - C. 208-215.
  38. Kolisnyk O. Chornobyl’s theme in chamber instrumental music of E. Stankovych. - C. 215-223.
  39. Харитонова Д. Символічний вимір сонати № 2 для скрипки та фортепіано М. Скорика. - C. 223-229.
  40. Kharitonovа D. Symbolic dimension of M. Skorik Sonata for Violin and Piano No 2. - C. 230-235.
  41. Щербакова О. Поетично-філософські образи "Ранкової музики" Ю. Іщенка: до питання інтерпретації. - C. 236-242.
  42. Shcherbakova O. Poetic and philosophical images of "Morning music" by Y. Ishchenko: on the interpretation. - C. 243-248.
  43. Пилатюк Н. Скрипкова транскрипція у сфері камерного музикування (проблеми методології аналізу). - C. 249-258.
  44. Pylatyuk N. Violin transcription in chamber music (problem of analysis methodology). - C. 258-264.
  45. Кравченко А. Камерно-інструментальні твори Віктора Косенка в рецепції салонного музикування. - C. 264-271.
  46. Kravchenko A. Victor Kosenko Chamber Instrumental Pieces in the Reception of the Salon Music Playing. - C. 271-277.
  47. Юзюк З. Музика Мирослава Скорика для фортепіанного дуету. - C. 278-282.
  48. Yuzyuk Z. Music of Myroslav Skoryk for piano duet. - C. 282-288.
  49. Пришляк А. Структурні моделі кларнетових тріо в традиції європейської камералістики: фортепіанні тріо з участю кларнету в ХХ ст.. - C. 289-298.
  50. Pryshlyak A. Structural models of clarinet trio in the tradition of european chamber music: piano trio with clarinet. - C. 298-307.
  51. Токач Ю. До питання інтерпретації сонати для скрипки і фортепіано F-dur op. 57 Антоніна Дворжака. - C. 307-316.
  52. Tokach Yu. The interpretational quastions of antonLn dvorak’s sonata for violin and piano in f major op. 57. - C. 316-324.
  53. Комар А. Фортепіанні ансамблі з участю труби: історія, розвиток, перспективи. - C. 324-331.
  54. Komar A. To the question of piano ensembles featuring trumpet: history, development, prospects. - C. 332-339.
  55. Яковчук Н. "Соната-поема" для альта і фортепіано Олександра Яковчука: деякі питання інтерпретації. - C. 340-345.
  56. Yakovchuk N. "Sonata-poem" for viola and piano by Alexander Jacobchuk: some interpretation questions. - C. 345-351.
  57. Старко В. Фагот у камерно-інструментальному ансамблі ХVII-XIX ст.: питання репертуару. - C. 352-358.
  58. Starko V. Bassoon with chamber and instrumental ensembles: the question of repertoire (XVII-XIX centuries). - C. 359-363.
  59. Жук-Вольф Г. Сучасне виконавство на віолі да гамба. - C. 364-369.
  60. Zhuk-Volf H. Modern Performance on viola da gamba. - C. 370-374.
  61. Микитка А. Львівський камерний оркестр "Академія" та диригенти. - C. 375-377.
  62. Mykytka A. Chamber orchestra "Academy” and its conductors. - C. 377-379.
  63. Дика Н. Камерний простір музикування :квартет імені Лисенка. - C. 379-385.
  64. Dyka N. Chamber space of music: Lysenko quartet. - C. 385-389.
  65. Мазепа Т. "Галицьке Музичне Товариство" у Львові: питання камерно-інструментального виконавства. - C. 390-397.
  66. Mazepa T. "Galycian Musical Society" in Lviv": questions of chamber instrumental performance. - C. 398-404.
  67. Мисько-Пасічник Р. Формування творчої особистості Василя Барвінського: камерно-інструментальні ансамблі празького періоду. - C. 405-411.
  68. Mysko-Pasichnyk R. Evolution of Vasyl Barvinsky artistic personality: instrumental chamber ensembles of Prague period. - C. 411-417.
  69. Самотос-Баєрлє Н. Сторінки біографії Миколи Колесси: камерноінструментальна музика – виконавська практика і компонування (За "Спогадами" М. Колесси). - C. 418-424.
  70. Samotos-Beirle N. Pages from Mykola Kolessa biography: chamber instrumental music – performing practices and composition (after "Memories" by M. Kolessa). - C. 424-427.
  71. Назар-Шевчук Л. Роль камерно-інструментальної творчості В. Барвінського в процесі становлення та розвитку української камералістики ХХ ст.. - C. 428-436.
  72. Nazar-Shevchuk L. The role of chamber and instrumental works of Barvinsky in the process of the formation and development of Ukrainian chamber music of twentieth century (the 125th anniversary of the birth of Vasyl Barvinsky). - C. 436-444.
  73. Сивохіп В. З історії діяльності "Союзу українських професійних музик у Львові" та концертне життя Львова 1934-1939 рр.. - C. 445-453.
  74. Syvokhip V. From the history of the "Union of Ukrainian professional musicians in Lviv" and the concert life of Lviv in 1934–1939.. - C. 453-462.
  75. Рогашко А. Лідія Артимів у просторі камерно-інструментальної творчості. - C. 462-468.
  76. Rogashko A. Lydia Artymiv in the chamber-instrumental works. - C. 468-474.
  77. Молчко У. Виконавська творчість Іринея Турканика в контексті сучасного камерно-музичного мистецтва Галичини. - C. 475-480.
  78. Molchko U. Performing works of Irenaeus Turkanyka in the context of contemporary chamber music of Galicia. - C. 481-485.
  79. Канчалаба-Швайковська С. Львівські віолончелісти в міжнародному конкурсно-фестивальному русі. - C. 486-492.
  80. Kanchalaba-Shvaykovska S. Lviv cellists in the international competition and festival movement. - C. 493-499.
  81. Жмуркевич З. Фортепіанні ансамблі Жана Рукгабера в контексті особливостей історико-культурного соціуму доби бідермаєра в Галичині ХІХ ст.. - C. 500-506.
  82. Zhmurkevych Z. Jan Rukgaber Piano Ensembles in the Context of Historico-cultural Society Peculiarities during the Biedermaier Period in Halicia of the 19th Century. - C. 506-512.
  83. Терещенко А. Видання, що не залишає байдужим (Про монографію-альбом "Львівський Камерний Оркестр 1959-2012"). - C. 513-516.
  84. Tereshchenko A. The edition, which does not leave indifferent (On the monograph-album "Lviv Chamber Orchestra 1959-2012”). - C. 517-519.
  85. Повзун Л. Камерний діалог Національних Академій: Одеса – Львів. - C. 520-523.
  86. Povzun L. Chamber dialog of National Academies of Odessa and Lviv. - C. 523-525.
  87. Цайтц В. Карпяк А. Я. Концептуальні засади художнього мислення сучасного флейтиста: монографія. - C. 526-536.
  88. Tsaitts V. Karpiak A. monography "Conceptual principles of art thinking of modern flute performer. - C. 537-538.
  89. Щербакова О. Камерно-інструментальний ансамбль у науковому просторі. - C. 539-542.
  90. Shcherbakova O. Chamber instrumental ensemble in scientific space. - C. 542-545.
  91. Москаленко В. Рецензія на довідник "Мала енциклопедія піаністаконцертмейстера, артиста камерного ансамблю" Т. Молчанової. - C. 545-546.
  92. Moskalenko V. Review on the guide "Small Encyclopedia of the Pianist Accompanist, Chamber Ensemble Artist” by Tetyana Molchanova. - C. 546-547.
  93. Самойленко О. Рецензія на навчальний посібник Повзун Людмили Іванівни "Історія камерних інструментально-ансамблевих жанрів", з курсу "Методика викладання камерного ансамблю". - C. 547-549.
  94. Samoylenko O. Review of the methodological manual "The History of Chamber Ensemble Instrumental Genres” by L. Povzun (Educational course: Methods of chamber ensemble education). - C. 550-552.
  95. Андріянова О. Сучасні тенденції розвитку камерно-ансамблевого музикування (Відгук на навчальний посібник Л. І. Повзун "Історія камерних інструментально-ансамблевих жанрів"). - C. 552-554.
  96. Andriyanova O. Modern tendencies of chamber and ensemble music-making (Review on the textbook by L. Povzun "History of chamber instrumental ensemble genres”). - C. 554-556.
2015
Вип. 34
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського