Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72896/2006/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Художня культура. Актуальні проблеми
: наук. вісн..- Київ
Hudožnâ kulʹtura. Aktualʹnì problemi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сидоренко В. Переднє слово. - C. 5.
  4. Розділ 1. У часі культури нової доби

  5. Федорук О. Величний знак метафори. - C. 7-34.
  6. Протас М. Проблема часу в мистецтві як наукова актуальність. - C. 35-46.
  7. Босенко А. Отрицательное воображение. - C. 47-76.
  8. Щербак Ю. Екран торкань: Про нові терени мистецької гри. - C. 77-90.
  9. Чміль Г. Філософсько-антропологічні інтерпретації відносин "людина - екран". - C. 91-100.
  10. Сюта Б. Концепція художньої цілісності в польському музичному постмодернізмі та її рецепція в Україні. - C. 101-113.
  11. Kowalska B. O sytuacji malarstwa dziś - nie bez smutku. - C. 114-118.
  12. Бакула Б. Католицький і християнський театр у Польщі другої половини ХХ століття: Ситуативний нарис. - C. 119-132.
  13. Федорук О. У пошуках ідеального. - C. 133-136.
  14. Кузенко П. Кам’яні хрести Карпат у взаємозв’язку мистецьких традицій. - C. 137-144.
  15. Акчутіна-Муфтієва Н. Кримськотатарське мистецтво візерункового шиття. - C. 145-164.
  16. Таїрова Л. Скульптор Айдер Алієв. - C. 165-170.
  17. Вишеславський Г. Нонконформізм: Андеґраунд та "неофіційне мистецтво". - C. 171-198.
  18. Андріяшко В. Характерні ознаки Київської школи художнього текстилю на різних етапах її розвитку (1920-1990-ті рр.). - C. 199-210.
  19. Швед М. Особливості сприйняття сучасної музики і спроби класифікації слухацької аудиторії. - C. 211-220.
  20. Небесник І. "Канкан" чорного і білого: Михайло Митрик (1933-1999). - C. 221-226.
  21. Грицук В. Персонажі і маски молодої німецької драми та деякі з їх двійників в українському мистецтві. - C. 227-236.
  22. Тарасенко О. Метафизика натюрморта: Сергей Белик. - C. 237-254.
  23. Зубавіна І. Роман Балаян: Польоти як еманація свободи. - C. 255-270.
  24. Кондратьєва М. Відлуння кінофестивалю "Контакт ’2006". - C. 271-277.
  25. Рубашов Ю. Світ Ендрю Уайєта: До 90-річчя від дня народження. - C. 278-284.
  26. Дьомін М. Аналітичний імпресіонізм Рафаеля Багаутдінова: До 75-річчя мистця. - C. 285-291.
  27. Тарасенко А. Окна в миф: Картины В. Кабаченко. - C. 292-318.
  28. Пилипенко О. Кіноактор: Талант, факт і дійсність. - C. 319-334.
  29. Левченко М. Постійний пошук: З досвіду формування репертуарної політики Херсонського обласного театру ляльок головним режисером Борисом Чуприною. - C. 335-340.
  30. Басанець Т. Колекціонер + художник = !?. - C. 341-345.
  31. Брей Н. Техніко-технологічні методи дослідження олійного живопису. - C. 346-355.
  32. Борщенко Л. Історія створення Луганського обласного художнього музею і його колекції. - C. 356-380.
  33. Чепелик О. Освітня функція та художня практика: На прикладі нового Баухауза. - C. 381-391.
  34. Розділ 2. У просторі класичної спадщини

  35. Русяєва М. Освіта у Херсонесі Таврійському. - C. 393-408.
  36. Веселовська Г. "Зачароване коло" Люціана Риделя на театральних перехрестях Києва 1910-х рр.. - C. 409-415.
  37. Купчинська Л. Теофіл Копистинський і Ставропігійський інститут. - C. 416-426.
  38. Пучков А. К выяснению принципа изобразительной обнаженности скульптур древнегреческих божеств. - C. 427-431.
  39. Найденова В. Фольклорні мотиви у тревненському та підкарпатському церковному малярстві XVII-XIX століть. - C. 432-442.
  40. Олійник Г. До джерел вивчення церковної архітектури України. - C. 443-460.
  41. Харлан О. Дерев’яна Покровська церква містечка Нікополь: До питання локалізації місцезнаходження та архітектурно-містобудівні особливості. - C. 461-472.
  42. Міщенко І. Тенденції культурно-мистецького розвитку Буковини кінця XIX - першої половини ХХ століття (до 1940 р.). - C. 473-486.
  43. Stangret L. Zarys ewolucji rysunku Tadeusza Kantora. - C. 487-529.
  44. Боньковська О. Марія Морська: Полька за походженням, українка за сценічною долею. - C. 530-560.
  45. Ваврик О. Безсмертний Кобзар Дармограй. - C. 561-564.
  46. Денисюк О. Краківська академія мистецтв у контексті українсько-польських мистецьких взаємин у 1920-1930-х рр.. - C. 565-589.
  47. Перейма О. Італійська опера після Другої світової війни. - C. 590-601.
  48. Горак Я. Автографи українських музикантів у фондовій добірці Літературно-меморіального музею Івана Франка у Львові. - C. 602-614.
  49. Пастеляк Н. Засади романтичної літературної поеми та їх вплив на західноукраїнську музику другої половини ХІХ - першої половини ХХ століть. - C. 615-624.
  50. Абліцов В. "Ян Станіславський відкрив нам шлях до Парижа…": Микола Бурачек у Краківській академії мистецтв. - C. 625-632.
  51. Ханко В. Мистецтвознавча думка полтавців на початку ХХ ст. - C. 633-636.
  52. Денисюк О. Повернуті імена: Мистецтвознавець Богдан Стебельський. - C. 637-645.
  53. Рецензії

  54. Кузенко П. Актуальні проблеми сучасної культурології: Історія та наукова прогностика. - C. 647-649.
  55. Ненашева Е. Архитектура - зазеркалье заводского бытия или образ высшей реальности?. - C. 650-652.
  56. Бітаєва О. Критерії сучасних оцінок історії живопису Польщі. - C. 653-665.
  57. Власенко С. До концептуалізації філософії сучасного українського мистецтва. - C. 666-670.
  58. Хроніка. - C. 671-672.
  59. Автори. - C. 673-676.
2006
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського