Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72442/2013/39(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Літературознавчі студії : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Акімова А., Ісаєва Н. Концепція кохання у смисловому просторі юанської драми. - C. 3-10.
- Александрова Г. Творча індивідуальність Івана Стешенка в контексті поезії початку ХХ ст.: традиції і новаторство. - C. 10-20.
- Альошкіна К. Електронний посібник з теоретичної фольклористики: проблематика розроблення. - C. 21-26.
- Арюшенко З .В. Буття і концепт світорозуміння в історичних творах Івана Білика. - C. 26-31.
- Бабіч М. Жіночі образи у новелах Жерара де Нерваля "Ісіда” та "Аврелія” у контексті музичної культури. - C. 32-42.
- Балан Н. В. Деміфологізація "закоханого" Шекспіра в однойменному романі Ентоні Берджеса. - C. 43-49.
- Банах Л. С. Жанр биографического романа в творчестве Реи Галанаки. - C. 50-55.
- Башкирова Е. Н. Рецепция циклических эсхатологических мифов в русской лирике начала XIX века (А. С. Пушкин, К. Н. Батюшков, Е. А. Баратынский, П. А. Вяземский). - C. 56-63.
- Бедрик В. П. Поетика української паліндромії. - C. 63-71.
- Бігун О. А. Іконографічні сюжети у малярстві та поезії Тараса Шевченка. - C. 71-80.
- Білик Н. Л. Цитування в інтертекстуальному дискурсі роману М. Продановича "Сад у Венеції". - C. 80-86.
- Білик Н. М. Деталі-символи в оповіданні Тє Нін (??, 1957- ) "Агов, Сянсюе”("????"). - C. 87-95.
- Бітківська Г. В. Візуальний образ у сучасному літературному журналі. - C. 95-102.
- Блідченко-Найко В. Фрагментарна природа циклу "Розгублені листочки" Уляни Кравченко. - C. 103-109.
- Бовсунівська Т. В. Екфразис & інтермедіальність. - C. 109-115.
- Бойніцька О. С. Естетична ностальгія у романі Чарльза Паллісера "Квінканкс". - C. 116-124.
- Бойченко І. Ф. Лінгвістичні засоби вираження асоціативної іронії в романі Артуро Переса -Реверте "Тінь орла". - C. 125-133.
- Борисенко Н. Д. Комунікативна поведінка персонажів британської драми: соціолінгвістичний аспект. - C. 133-138.
- Бригадир Я. О. Образ міста у творчості Ярослава Веприняка. - C. 139-145.
- Бритвін Д. В. Семантичні виміри маргінальності: сутність поняття. - C. 145-156.
- Бумбур Ю. М. Антисемітські стереотипи у творчості Теодора Драйзера. - C. 156-161.
- Бунчикова О. Концепт особистості в українській бароковій драматургії XVII століття. - C. 161-167.
- Буркут І .С. Художня специфіка різдвяного тексту доби романтизму. - C. 168-177.
- Виноградов О. Особливості географічного простору в романі Ж. Перека "W або спогад дитинства”. - C. 178-185.
- Вишницька Ю. Міфологічні сценарії: до проблеми методології. - C. 185-192.
- Волковічер Т. М. Сугестивна графіка українського рушника: ґенеза, структура, семантика. - C. 193-202.
- Володарська М. В. Формування образу "нової американської дівчинки" (на матеріалі роману Л. М. Олкотт "маленькі жінки"). - C. 203-215.
- Гаєвська Н. М. Художнє осмислення психології особистості в прозі Євгенії Ярошинської. - C. 216-221.
- Газієва Н. Архетип анімуса в новелістиці Амброза Бірса. - C. 221-230.
- Гарнага В. М. Літературний журнал як текст: часопис "Нова генерація". - C. 231-237.
- Гончаренко А. С. Топос американського південного заходу у новелістиці О. Генрі. - C. 237-246.
- Горбань Р. І. Французька інтертекстуальна теорія та її радянська й пострадянська рецепція. - C. 246-253.
- Горват Б. Е. Функції формальних компонентів вірша у циклі "Місаххараті" Фуада Хаддада. - C. 253-261.
- Гресько І. Г. Засоби депреціації в сатирі Сенеки "Огарбузення". - C. 262-268.
- Грицик Л. В. Творчість Нізамі Гянджеві: форми рецепції в Україні. - C. 269-278.
- Гудима Д. Функціональність інтертексту в романі Пітера Абрахамса "Репетитор". - C. 279-285.
- Діброва А., Ісаєва Н. С. Функціональна роль оніричних візій в оповіданні Сюй Сяобінь "Сузір’я риби". - C. 286-291.
- Добоні М. І. Історичні засади формування образної системи роману П. П. Білецького-Носенка "Зиновій Богдан Хмельницький". - C. 291-297.
- Добиш Ю. Художня парадигма доби українського Ренесансу. - C. 298-304.
- Довжок Т. В. Людина і культура на манівцях історії: панорама ХХ століття в есеїстиці Чеслава Мілоша. - C. 304-312.
- Доценко Н. В. Репрезентація візуальної образності у романах Патріка Модіано. - C. 312-319.
- Дригіна А. Електронний словник рим Ліни Костенко. - C. 320-325.
- Дядченко Л. Топос дороги та лабіринту в міфопоетичному просторі текстів "київського періоду" Тараса Федюка. - C. 325-332.
- Еремина М. В. Интертекстуальность в прозе С. Д. Кржижановского (новеллы цикла "Сказки для вундеркиндов"; повесть "Странствующее "Странно”"). - C. 333-346.
- Єфименко В. А. Художній простір постмодерністської літературної казки. - C. 346-352.
- Єщенко М. Абсурд у художньому творі: проблеми термінології. - C. 353-359.
- Жигун С. В. Неореалістичний портрет: специфіка творення. - C. 359-366.
- Жлуктенко Н. Ноктюрни Казуо Ішігуро: транспозиція у постмодернізм. - C. 367-372.
- Зайцева К. Сучасні компаративні дослідження дитячої літератури в Україні. - C. 373-378.
- Івасишина Т. Природа слова в нових комунікативних вимірах. - C. 378-384.
- Канова Г. Екфрасис у романі Ж. Сарамаго "Євангеліє від Ісуса Христа". - C. 385-394.
- Кизилова В. В. Казка, байка, новела. Особливості міжжанрової взаємодії у творчості письменників ІІ половини ХХ століття. - C. 394-400.
- Кобчінська О. І. Епістемологічні виміри роману-лабіринту Т. Бен Джеллуна "Притулок для бідних". - C. 400-407.
| 2013 | | Вип. 39(1)
|
|
|
|