![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000000483<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Palmero N. C. Renaissance representational aesthetics and the verbal icon: An example from Shakespeare / N. C. Palmero // Ренесанс. студії / Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка НАН України, Запоріз. держ. ун-т. - Запоріжжя, 2000. - Вип. 5. - С. 74-85. - англ.Согласно теории театральной семиотики все театральные знаки можно разделить на три подвида: иконические (аналогии), указательные и символические. Рассмотрены особенности функционирования принципа художественной аналогии (или иконической образности) в контексте ренессансной предметно-изобразительной эстетики. Предпринята попытка показать, как лингвистическая аналогия функционирует в драматургических произведениях У.Шекспира. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.017 + Ю812.453.3 + Ш6(4Вел)-4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69841 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|