У Голін Китайська виконавська інтонація в європейській вокальній музиці XIX - XX століть : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / У Голін; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. - О., 2006. - 16 c. - укp.Досліджено актуальні питання взаємодії культур Захід - Схід на рівні художніх контактів, у яких значне місце займає виконавська діяльність китайських артистів на базі композиторської творчості європейської школи, в основному, класично-традиціоналістської орієнтації, зумовленої мовною експресією патетичної театральної декламації, яка, на відміну від побутового мовлення в європейських мовах, має виражену опірність на середніх висотностях голосового діапазону. Тонова виділеність театрального патетичного мовлення такого роду в європейському мовному середовищі сприяє безпосередній аналогії з тональністю китайської мови, що відноситься до групи тональних мов. Аналогічність мовних моделей китайської тональної мови патетичній експресії європейського театрального стилю дозволяє почути у ній китайським виконавцям зрозумілі та знайомі їм конструкції, головним чином ті, що пересічені у змістовому наповненні з тональними показниками національної мови. Проаналізовано твори китайських і європейських авторів, які втілюють звороти мовної патетики, що має безпосередні аналогії до мовних проявів ідей-образів у музиці Китаю та Європи. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-03(0)5/6-183(5КИТ) + Ш171.11-132
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА341767 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|