Краснощок К. Ю. Композиторська інтерпретація художньо-естетичного спадку Жана Кокто в творчості представників французького модернізму XX століття : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / К. Ю. Краснощок; Харк. нац. ун-т мистец. ім. І. П. Котляревського. - Х., 2012. - 16 с. - укp.Виявлено закономірності композиторської інтерпретації художньо-естетичного спадку Ж. Кокто в музичному мистецтві французького модернізму XX ст. Визначено парадигматичну роль митця в формуванні творчих методів та принципів Е. Саті, Ф. Пуленка, А. Онеггера, Д. Мійо, Л. Дюрея, Ж. Оріка. Охарактеризовано феномен паризької богеми в трактуванні Ж. Кокто і композиторів "Групи Шести". Обгрунтовано специфіку синтезу мистецтв у композиторських реалізаціях спадку Ж Кокто на підставі комплексного аналізу маловивчених творів: балету "Парад" та віршу на музику "Танцюристка" Е. Саті, cinema-балету "Бик на даху" Д. Мійо, пісні "Тореадор", вокального циклу "Кокарди", монологу "Дама з Монте-Карло" Ф. Пуленка тощо. Доповнено систему методів та принципів властивих французькому музичному модернізму. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4ФРА)6-239 + Ю812.283
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА394205 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|