РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000551322<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чілікіна Н. О. 
Просторова композиція хореографічних творів / Н. О. Чілікіна // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2007. - № 3. - С. 81-87. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Узагальнено можливі види та прийоми просторової композиції, які використовують сучасні балетмейстери України. Виявлено, що різні види побудови хореографічного твору (горизонтальний (лінійний), вертикальний та діагональний) обумовлюють характер його сприйняття глядачами (спокійно-статичний, піднесений, збуджувально-динамічний). Наведено класифікацію художніх прийомів побудови хореографічного твору, які використовують з метою досягнення візуальних ефектів, що мають певне образно-смислове навантаження, за умов активного розвитку драматургічної дії. Подано приклади використання та показано вплив на глядача таких прийомів розкриття змісту танцю, як дроблення, ускладнювання, нарощування, контраст, зміна темпу, накладення, подвійне прискорення або зниження темпу, спрямування сценічної дії від особистого до загального, від загального до особистого. Розкрито сутність і проаналізовано приклади використання автономних художніх прийомів.

Обобщены возможные виды и приемы пространственной композиции, которые используются современными балетмейстерами Украины. Установлено, что различные виды построения хореографического произведения (горизонтальный (линейный), вертикальный и диагональный) обусловливают характер его восприятия зрителями (спокойно-статический, возвышенный, возбуждающе-динамический). Приведена классификация художественных приемов построения хореографического произведения, которые используются с целью достижения визуальных эффектов, имеющих определенную образно-смысловую нагрузку, в условиях активного развития драматургического действия. В частности, приведены примеры использования и показано влияние на зрителя таких приемов раскрытия содержания танца, как дробление, усложнение, наращивание; контраст; изменение темпа; точка восприятия; накладывание (наложение); двойное ускорение или снижение темпа; направление сценического действия от личного к общему, от общего к личному. Раскрыта сущность и проанализированы примеры использования автономных художественных приемов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ320.58 + Щ323(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22799 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського