РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000649061<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Яременко Н. В.. 
Підвищення мотивації студентів у процесі навчання англійської мови шляхом онлайн ігор [Електронний ресурс] / Н. В.. Яременко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 3. - С. 126-133. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

Розглянуто можливості онлайн ігор, які викладачі можуть використовувати для того, щоб мотивувати своїх студентів, а також узагальнено переваги використання навчальних ігор. Висвітлено питання застосування гейміфікованого навчання до вивчення англійської мови як іноземної. Розкрито причини, які сприяють бажанню студентів грати в навчальні ігри, а також вплив конкретних ігрових елементів на гравців. Дослідження проведено на прикладі веб-ресурсу Kahoot. Доведено, що навчальні онлайн-ігри стимулюють внутрішню мотивацію і сприяють залученню студентів до навчальної діяльності. Використання онлайн-ігор у навчанні англійської мови демонструє прямий зв'язок між високим рівнем конкуренції і підвищенням мотивації.

Рассмотрены возможности онлайн игр, которые преподаватели могут использовать для того, чтобы мотивировать своих студентов, а также обобщены преимущества использования обучающих игр. Освещён вопрос применения геймифицированного обучения английскому языку как иностранному. Раскрыты причины, которые способствуют желанию студентов играть в обучающие игры, а также влияние конкретных игровых элементов на игроков. Исследования проведены на примере веб-ресурса Kahoot. Доказано, что обучающие онлайн-игры стимулируют внутреннюю мотивацию и способствуют привлечению студентов к учебной деятельности. Использование онлайн-игр в обучении английскому языку демонстрирует прямую связь между высоким уровнем конкуренции и повышением мотивации.

In this article, we examine the potentials of online games which teachers can employ in order to motivate their students and summarize the positive effects of playing learning games. The study addresses the question of how gamified learning is applicable to learning English as a second language. The other research questions refer to the reasons that make language learners want to play a learning game and the influence of particular game elements onto players. All of these questions are investigated on the example of Kahoot web resource. The study suggests that online learning games can foster intrinsic motivation and help engage students in learning activities. The use of online games in English as a second language learning shows the direct relationship between a high energy level of fun competition and increased motivation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського