Фрайт О. Музично-вербальна емінентність: виміри та парадиґми : [монографія] / О. Фрайт. - Дрогобич : Ред. вид. від. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка , 2020. - 489 c. - Бібліогр.: с. 456-479 - укp.Присвячено компаративістичним вимірам музики й слова, їх контактам, зв’язкам і впливам. Програмові фортепіанні композиції, вокальна музика, "музична" проза, музична номеносфера заголовків у літературі та інші синтетичні парадигми творчості українських авторів поєднуються емінентністю (термін Г.-Ґ. Ґадамера), що трактується тут як кроскультурне взаємовивищення та взаємопрезентування двох мистецтв. Розглянуто емінентний вимір програмованості у фортепіанній музиці українських композиторів. Визначено емінентний вимір української вокальної музики. Досліджено музично-вербальної емітентності у музічній критиці й публіцистиці письменників,мистецтвознавстві та в белетристиці музикантів. Визначено емінентний вимір музичної номеносфери заголовків. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.174 + Щ315.42-73(4УКР)-83 + Ш1 в2:Щ31
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА848290 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|