Саєнко В. Баркарольний принцип композиційно-жанрової організації "Берестечка" Ліни Костенко / В. Саєнко // Слово і Час. - 2021. - № 6. - С. 21-37. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Вперше цілісно і в синестетичному річищі (через компонент музичності - власне, баркарольний принцип поетичного творення) проаналізовано історичний роман у віршах "Берестечко" Ліни Костенко. Простежено особливості засвоєння жанру, виформування його в доробку авторки "Берестечка" - поетки особливого музичного чуття й ідіостильового заглиблення у сферу музики. Установлено, що баркарола стала однією з форм модернізації художнього мислення Ліни Костенко. У "Берестечку" поетка витворює особливу голосову поліфонію, в якій кожна зі змістоформ-конструктів модерного цілого (романний ліро-епос і баркарола) звучить і виокремлено, і взаємодоповнюючись, а партія героя-протагоніста зливається з "я" суб'єкта мовлення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 Костенко Л. 535
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|