Єрошенко О. В. Вокальні композиції у фільмі "Сватання гусара" (за мотивами водевілю М. Некрасова "Петербурзький лихвар"): драматургічний аспект / О. В. Єрошенко // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб.. - 2022. - Вип. 40. - С. 92-99. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Виявлено музично-виконавські складові вокальних композицій фільму "Сватання гусара" (за мотивами водевілю М. Некрасова "Петербурзький лихвар") (1979, реж. С. Дружиніна) в драматургічному аспекті. Виявлено аналогічність розміщення вокальних номерів щодо дієтетичного художнього простору фільму; встановлено повне поєднання вокальних номерів з елементами композиції картини; розглянуто використання музичної лейттеми (строфа з дуету "Три голубки"), що синтезує ліричну ідею фільму; відзначено важливість вокальних композицій для представлення різних художніх сфер картини (ліричної, гротескно-комедійної, гротескно-драматичної, жанрової). Визначено, що основним драматургічним завданням вокальних номерів фільму є виразне та переконливе розкриття художнього образу героїв, що визначає першорядну роль вокальних композицій у сюжетно-образній концепції фільму. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ317.71(4УКР)-074
Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|