Переглянути документ
Опис документа: "Покутська трійця в загальноукраїнському літературному процесі кінця ХІХ – поч. ХХ століття = "Pokuttia trio"in general ukrainian literary process of the end of the 19th c. : зб. наук. пр. / редкол.: С. Хороб, Р. Піхманець [та ін.]; Міністерство освіти і науки України, Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2006. – 495 c.
До книги увійшли літературознавчі, мовознавчі, культурознавчі статті, в основу яких покладено доповіді, що були виголошені в Прикарпатському національному університеті ім. Василя Стефаника на наукових конференціях, приурочених Лесю Мартовичу, Василю Стефанику, Марку Черемшині, а також дослідження, підготовлені до цього видання.
ШТРИХИ ДО НАУКОВОЇ БІОГРАФІЇ. - Олена Гнідан “А поетове серце розпукалося, а поетова душа плакала ...”. - С. 7-12.
- Роман Горак "Забобон"Леся Мартовича. - С. 13-22.
- Ганна Марчук Ідейно-естетичні шукання раннього періоду творчості Леся Мартовича. - С. 23-32.
- Богдан Козак Вистава “Земля” за творами Василя Стефаника в театрі "Заграва". - С. 32-52.
- Євген Баран Листи Марка Черемшини як літературознавче джерело. - С. 52-57.
- Богдан Мельничук Художнє слово про Марка Черемшину. - С. 58-66.
- Мар'ян Севрасевич Лесь Мартович як герой бувальщини. - С. 67-71.
- Микола Кучинський Марко Черемшина - популяризатор творчості Шевченка. - С. 72-78.
- Іван Миронюк Маловідомий портрет Василя Стефаника. - С. 79-85.
ХУДОЖНЬО-СМИСЛОВІ ВИМІРИ. - Михайло Конончук Естетична концепція історизму в новелах Василя Стефаника. - С. 86-92.
- Юрій Гречанюк Сміх Леся Мартовича. - С. 93-96.
- Степан Процюк Ерос і Танатос у Марка Черемшини. - С. 97-102.
- Лідія Ковалець Драматизм соціальних і морально-психологічних конфліктів оповідання "Мужицька смерть". - С. 103-105.
- Лариса Табачин Образи дітей у малій прозі Леся артовича. - С. 106-116.
- Тетяна Кісь Джерела і типологія художньої метафори у творах Черемшини. - С. 117-125.
- Степан Микуш Поетика новели Василя Стефаника. - С. 126-136.
- Ірина Хацянівська Майстерність Мартовича-портретиста. - С. 138-147.
- Микола Легкий Оповідний цикл "Парасочка" Марка Черемшини. - С. 148-153.
- Михайло Степанчук Інтерпретація Стефаникових образків. - С. 154-173.
- Олеся Рязанова Художня деталь в новелах Черемшини. - С. 174-182.
- Ірина Жагаляк Повтор як принцип ритмомелодійності оповідань Черемшини. - С. 183-193.
- Зенон Гузар Новела Марка Черемшини "Туга". - С. 194-196.
- Микола Ткачук Наративна структура оповідання Мартовича "Мужицька смерть". - С. 197-203.
- Марта Хороб Новела Леся Мартовича "Ось по си моє". - С. 204-211.
- Михайло Гуняк Функція фрагмента в новелах "Любість", "Анничка" Черемшини. - С. 212-216.
- Уляна Буграк Об'єктивний та суб'єктивний чинники в новелі Стефаника "Пістунка". - С. 212-222.
- Богдана Вальнюк Композиція оповідання Мартовича "Відміна". - С. 223-230.
- Галина Попадинець Жанрові особливості байки Мартовича "Жирафа і Ладо". - С. 230-237.
- Степан Хороб Проза Марка Черемшини: текст, контекст. - С. 238-250.
- Роман Піхманець Своєрідність структурних залежностей у "Камінному хресті" Стефаника. - С. 250-270.
- Ніна Гуйванюк Емоційно-експресивний компонент у структурі речення. - С. 271-275.
- Марія Голянич Інтертекстуальний характер внутрішньої форми ключового слова Черемшини. - С. 275-288.
- Наталя Нешпір Внутрішня форма слова як засіб реалізації інформації в творі. - С. 288-290.
- Сергій Марич Структурні різновиди складнопідрядних речень в новелах Черемшини. - С. 292-297.
- Уляна Соловій Образна номінація у структурі художнього твору. - С. 298-300.
- Марія Личук Структурні типи фразеологічних речень у творах Черемшини. - С. 301-307.
- Степан Пушик Міфологічний світ МАрка Черемшини. - С. 308-315.
- Вікторія Чобанюк Фольклорні джерела творчості Мартовича. - С. 316-323.
- Василь Костик Інтерпретація гаївкового образу Зельмана у циклах новел М. Черемшини. - С. 324-330.
- Галина Кузь Вигукова народна фразеологія у творах Черемшини. - С. 331-360.
- Микола Лесюк Взаємодія гуцульського говору і літературної мови у прозі Черемшини. - С. 335-343.
- Наталія Руснак Етнолінгвістичні характеристики категорії імперативності в оповіданнях Черемшини. - С. 344-348.
- Оксана Залевська Новелістичні традиції Марка Черемшини. - С. 349-360.
- Володимир Матвіїшин Західноєвропейська мала проза в творчій рецепції Марка Черемшини. - С. 360-368.
- Роман Голод Літературні взаємини Франка і Стефаника. - С. 369-378.
- Ольга Слоньовська Еротика як особливість самовияву героїв у прозі Черемшини і Осьмачки. - С. 379-399.
- Лідія Голомб Новела "Туга" Черемшини у контексті творів стрілецької тематики. - С. 399-405.
- Світлана Луцак Наративна стратегія малої прози Леся Мартовича і Івана Франка. - С. 406-417.
- Світлана Дяченко Діалоги й монологи як засоби характеротворення у прозі В. Стефаника. - С. 418-422.
- Ярослава Мельничук Лесь Мартович і Ольга Кобилянська у світлі новітніх досліджень. - С. 422-425.
- Володимир Полєк Твори Марка Черемшини в поляків. - С. 426-438.
МОВНА СТРАТЕГІЯ ОБРАЗОТВОРБННЯ. - Ніна Гуйванюк Лінгвальні засоби іронії у творах письменників “Покутської трійці". - С. 438-447.
- Василь Грещук Південно-західні говори і мова творів "покутської трійці". - С. 447-457.
- Василь Шинкарук Диктум і модус у висловлюваннях із сурядним зв'язком у творах Черемшини. - С. 458-460.
- Світлана Шабат Функціональні типи невласнепитальних речень у прозі Черемшини. - С. 462-467.
- Леся Куриляк Імпліцитний зміст комунікативних актів у художніх текстах Леся Мартовича. - С. 468-473.
- Людмила Авдіковська Вживання дискурсивних висловлювань у творах Марка Черемшини. - С. 474-478.
- Світлана Богдан Продуктивні моделі звертань і тип адресата у прозі "покутської трійці". - С. 478-485.
- Людмила Тарновецька Особливості дієслівного слововживання у творах Марка Черемшини. - С. 487.
| Паралельна назва: "Pokuttia trio"in general ukrainian literary process of the end of the 19th c. Анотація, Від редколегії укр., англ. Довідки про колективи: | Теми: ПерсоналіїЛітературознавствоМовознавство Персоналії:
|